Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از مردم مجارستان در مخالفت با سیاستهای دولت این کشور در مقابل مقر تلویزیون دولتی تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، هزاران نفر از مردم مجارستان برای نشان دادن مخالفت خود با سیاستهای دولت در مقابل مقر تلویزیون دولتی این کشور در بوداپست تجمع کردند.

برخی خبرنگاران غربی حاضر در صحنه می‌گویند که تلویزیون مجارستان بدون توجه به چنین تظاهرات گسترده ای، در حال پخش گزارش درباره مسائل مهاجرتی در مرز مکزیک-آمریکا وهمچنین مشکلات مهاجرتی در آلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرنگار پولیتیکو میگوید که تعدادی از نمایندگان معترضان وارد استودیوی عمومی این تلویزیون شده ودر حال بحث ومشاجره با نیروهای امنیتی هستند. تقاضا این است که خواسته هایشان به صورت مستقیم از تلویزیون توسط خود آنها خوانده و پخش شود. 

این چهارمین روز اعتراضات ضد دولتی مردم مجارستان در بوداپست در مخالفت با تصویب قوانینی است که به گفته معترضان حق و حقوق کارگران را به شدت محدود خواهد کرد. 

معترضان صبح روز یک شنبه نیز در مقابل پارلمان این کشور تجمع کرده و شعارهای ضددولتی سر دادند. 

براساس گزارشها، تظاهرات‌کنندگان روز شنله نیز در مخالفت با قانونی که از آن به عنوان قانون برده‌داری یاد می‌شود و نیز سیاست‌های دولت «ویکتور اوربان» نخست‌وزیر مجارستان تظاهرات برگزار کرده بودند. «اوربان گم شو!» از جمله شعارهای تظاهرات‌کنندگان بود. این تظاهرات‌ها خشونت‌بارترین حرکات اعتراضی در این کشور طی بیش از ده سال گذشته بوده است. پلیس شمار بازداشتی‌ها را افزون بر 50 نفر اعلام کرد و افزود که دست‌کم 14 نفر از نیروهای  پلیس هم زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/م

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اعتراضات بوداپست تجمع اعتراض آمیز مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903573

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا