Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:15:17 GMT

بررسی خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۰۲۵

بررسی خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: قیمت یک دستگاه اتوبوس نو، ۱.۴ میلیارد تومان است و با وجود آنکه اولویت ما نوسازی ناوگان است، اما خرید اتوبوس‌های دست دوم را نیز بررسی می‌کنیم.

پیمان سنندجی در خصوص جزئیات درخواست مدیران شهری از صمت برای خرید اتوبوس‌های دست دوم، افزود: سالهاست در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اتفاق جدیدی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت اصلی ما نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است، اما در حال حاضر قیمت خرید یک اتوبوس نو یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. وقتی نمی‌توانیم نوسازی کنیم، باید به دنبال راهکار‌های دیگر باشیم.

وی با بیان اینکه استاندارد اتوبوس در دنیا یورو ۶ است، گفت: دیگر به اتوبوس‌های با استاندارد یورو ۴ مجوز نمی‌دهند، این در حالی است که ما در کشور سوخت مناسب یورو ۶ نداریم، بنابراین اتوبوس با استاندارد یورو ۴ مناسب شهر ما است و می‌توانیم برای جبران کمبود ناوگان اتوبوسرانی به دنبال خرید این اتوبوس‌ها باشیم که زیر ۵ سال سن دارند، استاندارد یورو ۴ را دارند و قیمت بسیار پایین تری نسبت به اتوبوس‌های نو دارند و می‌توانیم چند سالی از آن‌ها استفاده کنیم، اما در اصل هدف ما نوسازی است.

سنندجی با بیان اینکه در خرید اتوبوس‌های دست دوم خدمات پس از فروش مورد توجه و تأکید است، گفت: در حال بررسی هستیم که می‌توانیم از کدام کشور‌ها این اتوبوس‌ها را تهیه کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ۲۲۲ دستگاه اتوبوس بی آر تی متوقف است، گفت: اتوبوس‌های ما به دلیل مشکلاتی همچون خرابی لاستیک، روغن و سایر موارد فنی متوقف می‌شوند، اما دائما در حال تعمیر هستند و در حال حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس بی آر تی بیشتر متوقف نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: اتوبوس دست دوم اتوبوس خارجی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین