Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:06:24 GMT

کتب معارفی بر اساس سلیقه نسل جوان تدوین شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۰۰۳۴

کتب معارفی بر اساس سلیقه نسل جوان تدوین شود

فاطمه نظری، مسئول نمایندگی انتشارات معارف در خراسان‌جنوبی در گفت‌‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با اشاره به اینکه انتشارات معارف وابسته به نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است، اظهار کرد: این انتشارات در زمینه چاپ کتاب‌های نشر معارف، کتب مذهبی و اعتقادی، دروس معارفی، کتاب‌های دفاع مقدس و مسائل اعتقادی، رمان‌های مذهبی و سخنان رهبری فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول نمایندگی انتشارات معارف در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهش قیمت کتاب‌ها تأثیر بسیاری روی فروش آن‌ها داشته است، افزود: با وجود این، حمایت‌هایی از ناشران می‌شود اما قیمت بالای کتب، مانع جذب مخاطب می‌شود.

نظری با بیان اینکه استقبال از خرید کتاب در سال‌های اخیر بسیار سرد شده است، اظهار کرد: گران شدن کتاب‌ها باعث خالی شدن کتابخانه‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه قطعاً با پایین آمدن قیمت‌ها، فروش کتب بیشتر خواهد بود، بیان کرد: هدف این انتشارات از چاپ کتب معارفی، آگاه‌سازی مردم و پر کردن خلاء‌های معارفی است که در نسل سوم انقلاب وجود دارد.

این مسئول نمایندگی انتشارات معارف در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر، خانواده‌ها رغبتی برای مسائل معارفی بین فرزندان خود ندارند، یادآور شد: باید کتاب‌های جدید منطبق با سلایق جوانان در حوزه معارف برای نسل جوان معرفی شده تا آنان بیشتر با این موضوعات انس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی کتب معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !