Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سه‌شنبه هفته گذشته 13 آذر نشست دبیران اتحادیه‌های دانشجویی کشور با علی عسگری، رئیس رسانه ملی، به مناسبت روز دانشجو برگزار ‌شد.

در این نشست دبیران تشکل های دانشجویی به بررسی و نقد پیرامون عملکرد سازمان صدا و سیما پرداختند، مباحثی نظیر اسپانسر و جذب مخاطبین، بازنشستگی مدیران، منع قانون به کار گیری بازنشستگان، محتوای سریال‌ها، سرعت در اطلاع رسانی، تحلیل‌های درست از فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران و جهان از اوضاع برای مخاطبان را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با گذشت یک هفته از روز دانشجو و کاهش تب و تاب اولیه و اتمام مراسمات بزرگداشت، دبیران اتحادیه های دانشجویی به تقطیع و سانسور محتوای رسانه ای منتشر شده از این نشست معترض هستند. بیشتر انتقادات به سوی رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما است که مسئولیت انتشار اخبار این دیدار را بر عهده داشت و دانشجویان معتقدند به طور کامل نقدهای دانشجویی منتقل نشده است.

پیام مرادی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به خبرنگار ایسکانیوز گفت: دانشجویان به معنی عام در عمر انقلاب ناظر و تحلیلگر اوضاع بوده است چراکه از قشر آگاه، پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه هستند و رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه و نقش منتقد منصف را به خوبی ایفا کند.

مرادی افزود: تشکل های دانشجویی به نمایندگی از دانشجویان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می دهند مدت ها بود که خواستار برگزاری نشستی با رئیس سازمان صدا و سیما بودند تا جایی که دانشجویان در دیدار با رهبری به عدم قبول دعوت از سوی علی عسگری انتقاداتی را مطرح نمودند.

وی تصریح کرد: بعد از پیگیری های مستمر به مناسبت روز دانشجو موفق به دیدار با علی عسکری شدیم که بیان دیدگاه های خود و جریان دانشجویی پرداختیم. اما محل اعراب اینجاست که روابط عمومی سازمان صدا و سیما چرا فقط سخنان رئیس سازمان را پوشش داد و کمتر به سخنان و انتقادات به حق دانشجویان پرداخته است؟

در این راستا گزارشی که روابط عممی صداوسیما از این نشست منتشر کرد به شدت مورد انتقاد دبیران تشکل های دانشجویی و فعالان دانشجویی حاضر در این نشست قرار گرفت.

متین منتظمی دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رشته توییت در صفحه شخصی خود به سانسور این نشست اعتراض نمود.

پیشتر نیز میلاد چاردولی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با انتشار توئیتی نسبت به تقطیع انتقادات دانشجویان در دیدار با رئیس سازمان صداوسیما انتقاد کرده بود متن پیام به این شرح است: «جناب آقای رنجبران همان‌طور که در جلسه تشکل‌ها سعی داشتید مانع از پاسخگویی مبسوط رئیس سازمان صداوسیما بشوید، با پخش گزارش تقطیع شده و جهت‌دار روز گذشته، رسانه میلی را به‌خوبی به نمایش گذاشتید. وی در ادامه پیام خود اشاره می‌کند: «تَهِ انتقاد ما پوشش بازیگران بود یا تعیین‌کنندگی فرزند آقای رئیس در انتصابات؟»

انتهای پیام/

300 / 167 رئیس صدا و سیما علی عسگری اعتراض به سانسور نشست تشکل های دانشجویی با علی عسگری متین منتظمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس صدا و سیما علی عسگری اعتراض به سانسور متین منتظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود

 عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ گفت: تعداد ۶۶۰ هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب ۴ نمره وجود دارد.
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی