Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:11:20 GMT

لغو 21 پرواز فرودگاه اهواز به علت مه غلیظ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۱۷۸۱

لغو 21 پرواز فرودگاه اهواز به علت مه غلیظ

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه شدید و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین‌المللی اهواز از شب گذشته تا کنون 21 پرواز این فرودگاه باطل شده است و 3 پرواز دیگر نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع پدیده مه در شهر اهواز اظهار کرد: از حوالی ساعت 19 شب گذشته شاهد وقوع پدیده مه شدید در شهرستان اهواز بودیم و این موضوع بر روی شرایط پروازها اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که شب گذشته دید افقی در اهواز به حدود 20 متر رسید، افزود: وقوع این پدیده در اهواز باعث کاهش شعاع دید و در نتیجه در شب گذشته 16 پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: صبح امروز نیز 5 پرواز ورودی از شهرهای تهران و مشهد به اهواز نیز به دلیل مه غلیظ باطل شد و مسافران به دلیل شرایط جوی نامناسب نتوانستند به مقصد موردنظر خود سفر کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین 3 پرواز دیگر به مقاصد تهران و جزیره خارک نیز به دلیل شرایط جوی تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

وی ادامه داد: صبح امروز دید افقی در فرودگاه اهواز حدود 20 متر بوده و در حال حاضر حدود 100 متر است و شرایط برای پرواز مناسب نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لغو پروازها منطقه خوزستان مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی