Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس، یکی از داغ‌ترین بحث‌هایی است که این روزها درباره پرسپولیس مطرح می‌شود. موضوعی با پیچیدگی‌های فراوان که موافق‌ها و مخالف‌های خودش را دارد.

از طرفی برانکو بی میل نیست برای تقویت خط حمله خود، طارمی را به ترکیب تیم اضافه کند اما او هربار در این خصوص به این گفته بسنده کرده که برای بازگشت طارمی فقط ما تصمیم گیرنده نیستیم و الغرافه و خود طارمی هم باید نظرشان را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر طارمی یک نیم فصل دیگر با قطری ها قرارداد دارد و در قرارداد او مبلغ فسخ قرارداد دو میلیون یورو قید شده است. رقمی که قطعا پرسپولیس قادر به پرداخت آن نیست حتی اگر با تخفیف ٥٠ درصدی همراه شود. این در حالی است که مهدی طارمی هم قرارداد یک میلیون و دویست هزار دلاری با الغرافه دارد و برای جدا شدن نصف آن را از دست خواهد داد که مبلغی در حدود شش میلیارد تومان است.

به این مسائل فضای نامطلوب ایجاد شده بین پرسپولیس و کی‌روش را هم اضافه کنید. بی شک طارمی در آستانه جام ملت‌های آسیا برای اینکه وارد این دعوا نشود ترجیح می‌دهد فعلا و تا پایان این رقابت‌ها به بازگشت فکر نکند. پایان جام ملت‌ها اوایل بهمن است و قطری ها اگر بنا باشد طارمی را از دست بدهند ترجیح می‌دهند زودتر تکلیف او مشخص شود تا بتوانند بازیکن خارجی دیگری را برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا جانشین او کنند. همین تفکر را برانکو هم دارد و می خواهد تیمش زودتر بسته شود و اگر طارمی نتواند به این تیم بپیوندد سریع‌تر مهاجم دیگری را استخدام نماید.

همه اینها را باید کنار این موضوع مهم‌تر بگذاریم که آیا اصلا طارمی تمایلی به بازگشت به ایران دارد؟ او قبلا گفته بود می‌خواهد از قطر به اروپا برود اما اینکه تصمیم فعلی این مهاجم چیست را هم باید از خودش پرسید. این سلسه پیچیدگی‌ها کار را سخت می کند و باید دید شماره ٩ پرسپولیس را در نیم فصل دوم ترابی بر تن می کند یا طارمی.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت