Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر از شدت فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور از امروز خبر داد و اضافه کرد: بارشها در نقاط مرتفع و سردسیر استان امروز همراه با برف و کولاک و کاهش دید افقی خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین تصویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده پوشش گسترده ابر در منطقه است عنوان کرد: هم اکنون بارش برف در مناطق مرزی از جمله زمزیران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری اضافه کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دید اخلال در تردد شهری و جاده های مواصلاتی دور از انتظار نیست در این راستا مردم و مسافرانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند موارد ایمنی را رعایت کنند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه هوای اغلب نواحی استان در امروز و فردا پایدار آرام و پایدار است گفت: این سامانه تا اواخر روز سه شنبه به فعالیت خود در استان ادامه می دهد که بیشترین فعالیت آن در دوشنبه شب خواهد بود و با خروج آن از منطقه دمای هوا کاهش محسوس پیدا می کند.

وی یش بینی کرد: با فعالیت این سامانه در استان به طور میانگین هشت تا ۱۲ میلی متر بارندگی ثبت شود که میزان بارش ها در مناطق جنوبی و غربی بیشتر از مناطق شمالی استان خواهد بود.

صابری افزود: در شبانه روز گذشته بوکان، تکاب و اشنویه با حداقل دمای پنج درجه زیر صفر سردترین مناطق استان و شاهین دژ با حداکثر دمای ۱۳ درجه گرم ترین شهرهای آذربایجان غربی بودند.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در همین مدت حداقل و حداکثر دمای هوای ارومیه بین سه درجه زیر صفر و ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و هوای مهاباد نیز بین منفی ۲ و ۱۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 4487253

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بارش برف مهدی صابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد