Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: خیرین و خدام در موکب ها در کنار ارائه خدمات به زائرین، نباید از تبیین مباحث شیعه و فرهنگ ایرانی غافل شوند چرا که این حرکت قرار است ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ امین رضا مرآتی در همایش خیرین و خدام موکب شهدای خراسان شمالی که شب گذشته (۲۵ آذرماه) برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران عزاداری را با عشق یاد گرفته اند اما عده ای هم در کنار عزاداری خدمتگزاری را با عشق یاد گرفتند چرا که میزبانی از سیل عظیم جمعیت با توجه به شرایطی که امکانات محدود است و زیر ساخت ها فراهم نیست، کار ساده ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هیچ یک از افرادی که در موکب ها خدمات ارائه می دهند هیچ وقت چهره تلخ ندارند، گفت: عظمت و بزرگی اسلام در آنجا مشخص است که در ارائه خدمت با خوشرویی تمام برخورد می کنند.

 

مرآتی با اشاره به اینکه باید ماهانه یک جلسه هماهنگی تا اربعین سال آینده داشته باشیم تا بتوانیم برنامه ها را به نحو شایسته اجرا کنیم، افزود: باید تا قبل از فرا رسیدن اربعین سال آینده زیر ساخت های ارائه خدمات در موکب ها را آماده کنیم و اگر تجهیزات و امکاناتی لازم است، فراهم شود.

 

امام جمعه شیروان هم گفت: اربعین همه ساله 20 میلیون زائر را از سرتاسر کشور جمع می کند که در قلب و دل هر انسان آزاده ای حکاکی شده است.

 

حجت الاسلام حسین کوثری با بیان اینکه عاشورا خون هر مسلمان و غیر مسلمانی را به جوش می آورد، اظهار داشت: زیارت امام حسین جایگاه والایی دارد و بنا شده مزد و بهای خون اباعبدالله رفع مشکلات جامعه به برکت نام حسین باشد که با شعار و تبلیغ میسر نمی شود.

 

وی گفت: از روز عاشورا تاکنون پرچم امام حسین(ع) در اهتزاز است و سفره وی پهن است که نسل های قبل از ما خیلی بهتر نقش آفرینی داشتند.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مجلس دولت بیرجند نماز جمعه هرمزگان خراسان جنوبي شیراز تجلیل از پژوهشگران آران و بیدگل همایش خدام موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)

دریافت 33 MB کد خبر 6096064

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)