Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:32:09 GMT

شهادت جانباز 70 درصدی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۵۵۲

شهادت جانباز 70 درصدی در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان بیان کرد: نورعلی مشهدی جانباز ۷۰ درصد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران نبرد‌ صبح روز گذشته، ۲۵ آذرماه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این جانباز سرافراز در ۱۶ فروردین‌ماه سال ۶۷ در بمباران منطقه جوادیه از هر دو چشم، صورت، دست و پا مجروح شد و پس از تحمل ۳۰ سال رنج ناشی از جراحت به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والا‌قدر سه‌شنبه، ۲۷ آذرماه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع همدان تشییع و در باغ بهشت به خاک سپرده خواهد شد.

صفدریان با بیان اینکه شهید نورعلی مشهدی متولد ۱۳۰۷ بوده و از او ۸ فرزند به یادگار مانده است، گفت: مراسم یادبود این شهید عالی مقام، بعدازظهر روز سه‌شنبه، ۲۷ آذرماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

جانباز ۷۰ درصد همدانی به یاران شهیدش پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود