Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تویسرکان گفت: تکمیل بیمارستان قائم مهمترین مطالبه کنونی مردم شهرستان تویسرکان است. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، حبیب مومیوند صبح امروز در آیین بزرگداشت شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: شهرستان تویسرکان در مقاطع مختلف از محرومیت ها و محدودیت های زیادی در مسیر پیشرفت برخوردار بوده اما اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛ اکنون طرح ساخت سد خرمرود به عنوان فعالترین طرح عمرانی استان همدان در تویسرکان در حال پیشرفت است و طرح هایی مانند بیمارستان قائم، تصفیه خانه سد سرابی و واحدهای بزرگ و کوچک اشتغالزایی در حال اجرا و اتمام هستند.

مومیوند تاکید کرد:  شهرستان تویسرکان با جذب بیش از 50 میلیارد تومان و تحقق 220 درصدی سهمیه جذب تسهیلات ارزان قیمت روستایی خود، از رتبه اول استان همدان در این بخش برخوردار است.

وی گفت: شهرستان تویسرکان علاوه بر پرداخت  بیش از 50 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزای روستایی، در مجموع حدود 45 میلیارد تومان دیگر تقاضای دریافت تسهیلات ارزان قیمت داریم.

فرماندار تویسرکان افزود: شرکت ها و واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی تویسرکان مانند فاران شیمی، هگمتان دارو، تدبیر دارو، مهان کاغذ، الیاف سازان و فیلتر سرکان در قالب شهرک صنعتی در مجموع نزدیک به 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا دریافت کرده اند.

مومیوند با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزای روستایی از مزیت های ویژه ای نسبت به انواع دیگر تسهیلات برخوردار است تاکید کرد: میزان سود تسهیلات اشتغالزای روستایی به صورت میانگین شش درصد است و دریافت آن به راحتی برای بخش بیشتری از فعالان حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد امکان پذیر است و مختص به بخش های محدودی نیست.

وی ابراز کرد: اکنون شاهد فعالیت و پا گرفتن واحدهای تولیدی اشتغالزا در مناطق روستایی شهرستان تویسرکان و افزایش فرصت های شغلی در حوزه تولید و صنعت هستیم به طوری که تعداد اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت تویسرکان از 800 نفر در سال های قبل به چندین برابر افزایش می یابد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: دستاورد و موفقیت شهرستان تویسرکان در زمینه جذب تسهیلات ارزان قیمت و اشتغالزای روستایی که محصول یک کار جمعی و گروهی است، آن گونه که باید و شاید انعکاس پیدا نکرد.

مومیوند با تاکید بر اینکه معیار ارزیابی عملکرد دهیاران در روستاهای خود به میزان اثر بخشی آنها در آماده کردن زمینه اشتغال و کارآفرینی بستگی دارد اظهار داشت: اکنون مهمترین اولویت اجرایی و مدیریتی کشور، ایجاد فرصت های متنوع شغلی است و دهیاران علاوه بر اینکه باید از مقبولیت و اعتماد عمومی برخوردار باشند، باید زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم کنند.

وی گفت: آماده اعطای تسهیلات اشتغالزا و ارزان قیمت برای توسعه و تقویت واحدهای تولیدی و اشتغالزا در شهرستان هستیم که مهمترین هدف از اجرای چنین طرح هایی، ماندگاری جمعیت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت است.

فرماندار تویسرکان از حرکت جمعیت تویسرکان به سمت و سوی ثبات و حتی مهاجرت معکوس خبر داد و افزود: میزان واحدهای کشت گلخانه ای در سال های گذشته در شهرستان تویسرکان تنها دو هکتار بود که در سال های 95 و 96 این میزان به 15 هکتار رسید و در سال 97 نیز ایجاد هفت هکتار کشت گلخانه ای دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: همچنین طرح سرشاخه کاری درختان گردو و ایجاد نهالستان پیوندک گواهی شده این محصول که در سطح ملی به عنوان یک طرح اقتصاد مقاومتی کم نظیر مطرح است، در شهرستان فعال است.

بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا قطب منطقه مرکزی و جنوب استان اصفهان می‌شودعملیات ساخت سه بیمارستان 540 تخت‌خوابی در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شودخراسان جنوبی| بیش از 9 میلیارد تومان به احداث بیمارستان قاین اختصاص یافتمومیوندبا اعلام اینکه تا کنون استفاده بهینه از 106 هکتار از زمین های شیبدار شهرستان تویسرکان صورت گرفته که از تمامی مناطق استان بیشتر است،گفت: تعداد روستاهایی که مورد بهسازی قرار گرفته اند از 33 روستا در چند سال گذشته به 62 روستا رسیده که این تعداد به 70 روستا خواهد رسید.

فرماندار تویسرکان ابراز کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم و در مدت یک سال و نیم با صرف اعتباری افزون بر 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، 16 خانه بهداشت روستایی و هشت درمانگاه جامع سلامت شهری ایجاد شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است