Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@06:33:08 GMT

سرخابی‌ها تا ۲ ماه دیگر قیمت‌گذاری می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۲۸۸۴

صراط:

چندی پیش رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته بود: به‌محض اینکه مصوبه هیئت وزیران در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شود، این دو باشگاه را بار دیگر ارزش‌گذاری می‌کنیم و به مزایده خواهیم گذاشت.

به گزارش تسنیم در این راستا روز گذشته خبری به‌نقل از وزیر ورزش و جوانان منتشر شد مبنی بر این‌که در جلسه هیئت دولت که به‌ریاست رئیس‌جمهور برگزار شده، پیشنهاد این وزارتخانه مبنی بر واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس که به‌تأیید رئیس‌جمهور رسیده بود، به‌تصویب هیئت دولت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از سازمان خصوصی‌سازی شنیده شده مراحل ارزیابی و قیمت‌گذاری این دو باشگاه حداکثر تا دو ماه آینده انجام خواهید شد و در این خصوص قیمت پایه سرخابی‌ها نیز به هیئت واگذاری اعلام می‌شود، ضمن این‌که گویا سازمان خصوصی‌سازی قصد دارد تا قبل از عید نوروز، مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس را انجام دهد.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید آیا این بار هم برگزارکننده مزایده سرخابی‌ها میرعلی پوری حسینی خواهد بود، یا این‌که با توجه به کارنامه پرحاشیه وی در زمینه واگذاری شرکت‌هایی همچون هپکو، کشت و صنعت مغان، نیشکر هفت‌تپه، آلومینوم المهدی و...، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی ترجیح می‌دهد این بار واگذاری استقلال و پرسپولیس را که حساس‌ترین واگذاری دولت است به فردی کم‌حاشیه‌تر بسپارد!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سرخابی ها استقلال پرسپولیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها