Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس حوزه قضایی فاریاب درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، گفت: در این رابطه ۵۰ پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند. علیرضا سالاری رییس حوزه قضایی فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: ۵۰ پرونده در رابطه با بذر‌های نامرغوب در دادگاه فاریاب تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت گندم در شهرستان فاریاب، کشاورزان بذر مورد نیاز خود را از واحد‌های مجاز و مورد تائید مراجع نظارتی خریداری کنند.

سالاری اضافه کرد: با توجه به خسارت‌هایی که در سال گذشته به گندم کاران شهرستان فاریاب وارد شد لازم است امسال بذر مورد نیاز خود را جهت کاشت گندم صرفا از واحد‌های مجاز و با تائید مراجع نظارتی خریداری کنند تا شاهد حوادثی مانند سال گذشته نباشیم.

رییس حوزه قضایی فاریاب با اعلام اینکه به واحد‌های نظارتی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب تذکرات لازم داده شده است، گفت: در صورت بروز حوادثی مشابه سال گذشته با عوامل مقصر مطابق قانون برخورد خواهد شد.

این مقام قضائی درخصوص موضوع بذر‌های نامرغوب که سال گذشته به محصولات کشاورزان گندم کار فاریاب خسارت وارد کرده بود، اضافه کرد: در این رابطه ۵۰ پرونده در دادگاه فاریاب تشکیل شده است و افراد دادخواست مطالبه خسارت داده اند.

وی عنوان کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حال انجام است و تاکنون دو پرونده با رضایت شاکیان پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه گندم گندم کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای

دادستانی تهران علیه برخی فعالان رسانه‌ای در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام