Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:29:20 GMT

لاف زنی جدید نتانیاهو پیرامون ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۳۸۰۹

لاف زنی جدید نتانیاهو پیرامون ایران

نخست وزیر اسراییل گفت ماموران کشورش داخل ایران هستند و به طور مداوم بر فعالیت‌های هسته‌ای این کشور نظارت دارند. ناطقان: به نقل از وب سایت "تایمز اسراییل"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر راستگری رژیم اسراییل روز یکشنبه در دیدار با دیپلمات‌های (سفرای) اسراییلی سراسر جهان در مقر وزارت امور خارجه اسراییل در شهر قدس این اظهارات را بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که چند روز پیش نیز مدعی شده بود برای حفظ موجودیت و امنیت اسراییل اقدام نظامی درون مرزهای ایران را نیز از نظر دور ندارد، در گردهمایی دیپلمات‌های اسراییلی نیز با بیان مطالبی مشابه افزود:" ماموران ما به عملیات‌های اطلاعاتی خود درون خاک ایران ادامه می‌دهند تا بلندپروازی‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کنند."
او افزود:" ما در نبردی جهانی علیه برنامه هسته‌ای ایران هستیم... ماموران میدانی ما همچنین به صورت مداوم بر تاسیسات هسته‌ای ایران نظارت دارند."
عکس دسته جمعی نتانیاهو با سفرای اسراییل

گفتنی است در ماه آوریل سال جاری میلادی نیز نتانیاهو در شویی تلویزیونی مدعی شده بود ماموران اطلاعاتی اسراییل تعداد 100 هزار سند از فعالیت‌های هسته‌ای به گفته او مخفیانه ایران را از ساختمانی در جنوب تهران به سرقت برده و به اسراییل برده‌اند.
او در سخنرانی ماه سپتامبر خود در مجمع عمومی نیز مدعی شده بود در ساختمانی در منطقه "دورقوزآباد" در حومه تهران، فعالیت‌های مخفیانه هسته‌ای انجام می‌شود. این ادعا در حالی بود که گزارش‌های میدانی رسانه‌های ایران پس ازطرح این ادعا، ثابت کرد که آن ساختمان مورد نظر نتانیاهو یک قالیشویی بوده است و این مساله سوژه طنز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در ایران شد.
منبع: عصر ایران برچسب ها: نتانیاهو ، سفرای اسراییل ، فعالیت‌های هسته‌ای

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتانیاهو فعالیت های هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی