Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیون هنوز به روی غلتک افتادن تیمش اعتقاد ندارد. 

طرفداری- برونو ژنسیو، سرمربی لیون، پس از برد ۳-۰ تیمش مقابل موناکو جانب احتیاط را رعایت کرد.

به گزارش BT Sport، حسام عوار و نبیل فکیر در نیمه اول، لیون را ۲-۰ پیش انداختند. ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم، اخراج الکساندر گولوین کار را برای شاگردان تیری آنری سخت‌تر کرد و در نهایت گل فرلاند مندی، موناکو را از پا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنسیو که پس از این برد شاهد صعود تیمش به رده سوم لوشامپیونه بود، پس از بازی گفت:

پس از صعود در کیف، حفظ فرم خوب تیم اهمیت داشت. از عملکرد امشب تیم لذت بردم. هنوز محتاط هستم. برای گفتن این این که بگوییم به ثبات رسیده‌ایم، هنوز زود است. باید صبر کنیم. هنوز دو بازی مهم دیگر (مقابل آمیان و مون پلیه) باقی است. صعود کردن (به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) از نظر ذهنی برای ما خیلی خوب بوده است. بازی را به نحوی نیاز کردیم که به آن نیاز داشتیم. اخراج گولوین به ما کمک کرد ولی چیزی که دوست داشتم این بود که به تلاش خود ادامه دادیم. 

لیون در فاصله ۱۳ امتیازی با پاری سن ژرمن صدرنشین به سر می‌برد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و دورتموند آلمان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسید.

تک گل این دیدار را «متس هوملس» (۵۰) به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار در حالی انجام شد که دفاع منسجم زرد پوشان دورتموندی مانع از آن شد که ستاره‌های پاری سن ژرمن بتوانند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم و در حالی که این پاریسی‌ها بودند که به گل نیاز داشتند در دقیقه ۵۰ دورتموند صاحب یک ضربه کرنر شد و «یولیان برانت» با یک ارسال بلند توپ را به محوطه ۶ قدم فرستاد و «متس هوملس» با یک ضربه سر توانست گل اول را برای دورتموند به ثمر برساند.

به دنبال این حمله پاریسی‌ها سراسر حمله شدند و در دقیقه ۶۰ راموس فرصت بسیار خوبی در پشت محوطه ۶ قدم داشت اما ضربه بی دقت او از روی دروازه حریف بیرون رفت.

در ادامه هم شانس با شاگردان لوییز انریکه همراه نبود و ۳ بار تلاش‌های این تیم با برخورد توپ به تیر دروازه ناکام ماند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسیده بود و به این ترتیب دورتموند با برتری ۲ بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6099912

دیگر خبرها

  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم