Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وزير علوم: بايد تلاش کنيم با هم افزايي ميان نهاد‌هاي مسئول براي حمايت از جوانان صاحب ايده خدمات بيشتري ارائه کنيم.
به گزارش خبرگزاري آريا، منصور غلامي در بيستمين جشنواره جوان خوارزمي افزود: جشنواره‌ها براي معرفي نمونه‌هاي شاخص از استعداد‌هاي جوان کشور برگزار مي‌شوند و از اين دست جوانان در کشور زياد داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: هنوز هم بخشي از دارايي‌هاي علمي جهان، از آنچه دارند مديون دانشمندان و انديشمندان ايراني هستند.
غلامي افزود: جريان دانش پژوهي و انديشه ورزي در فرهنگ و باور ما و در جوانان ما نيز وجود دارد.
وي گفت: بايد برنامه‌هاي منسجم تري براي حمايت و هدايت جوانان به سمت بهره وري از ظرفيت‌هاي خدادادي و استعداد‌هاي آن‌ها ارائه شود.
غلامي افزود: شايد لازم باشد ارتباط هدفمند قوي‌تر ميان نهاد‌هاي مسئول صورت گيرد و هم افزايي در خدمات و برنامه‌ها براي حمايت از جوانان داشته باشيم.
وزير علوم، تحقيقات و فناوري گفت: کاربردي کردن يافته‌هاي علمي هم اکنون شکل گرفته است که در اين باره مي‌توان به فعاليت پارک‌هاي علم و فناوري و مراکز رشد اشاره کرد.
غلامي افزود: هم اکنون 43 پارک علم و فناوري در کشور وجود دارد که وظيفه آن‌ها حمايت از طرح‌ها و ايده‌ها براي کاربردي و تجاري شدن است.
مراسم معرفي برگزيدگان بيستمين جشنواره جوان خوارزمي در سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران برگزار و در آن از 12 طرح برگزيده دانشجويي و 31 طرح برگزيده دانش آموزي قدرداني شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمايت جوانان ايده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد