Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، صبح امروز، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد به همراه علی کیان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستانی از۳ پروژه بیابان زدایی و آبخیزداری در حال اجرای این شهرستان در دهستان اختر آباد بازدید کردند.   این پروژه ها در قالب عملیات بیولوژیک و مکانیکی در حوزه های بیابان زدایی و آبخیزداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجرا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین خصوص فرماندار شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار ما گفت، این ۳ پروژه شامل، عملیات آبخوان داری در قالب پروژه پخش سیلاب با عملیات خاکی به حجم ۸۰ هزار مترمکعب، پروژه بیابان زدایی با کاشت گونه آتریپلکس در ۷۳۵ هکتار از اراضی دهستان اخترآباد و عملیات مکانیکی شامل احداث سازه‌های سنگی و گابیونی در مساحت ۲۲ هزار هکتار با حجم حدودی ۲۰۵۰ مترمکعب  میباشد که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.   وی افزود، هدف از اجرای این پروژه ها کنترل سیلاب، جلوگیری از فرسایش خاک و رسوب، تقویت سفره های آب زیرزمینی و بهبود پوشش گیاهی می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پوشش خاک صندوق توسعه ملی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی