Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانبازان ۵۰ درصد هم مانند جانبازان بالای ۵۰ درصد، از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی شدند.

جانبازان ۵۰ درصد هم مانند جانبازان بالای ۵۰ درصد، از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی شدند.

به گزارش تسنیم، معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از مستثنی شدن جانبازان 50 درصد از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فقط جانبازان بالای 50 درصد از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی بودند که با استعلام جدید، جانبازان 50 درصد هم از این قانون مستثنی شدند.

مهدی ایزدی معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید در پاسخ به استعلام معاون تعاون و امور اجتماعی این سازمان در خصوص اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان (مصوب 1397/06/06 مجلس) تاکید کرد جانبازان 50 درصد نیز مشمول استثناء قانون مذکورند./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد

این مصوبه مجلس، از سال گذشته تا کنون، به دلیل اشکالاتی که شورای نگهبان به آن وارد کرده بود، ۳ بار رفت و برگشت و سرانجام نظر اعضای شورای نگهبان را جلب کرد.

اما کدام موجر‌ها مشمول «سقف دستوری اجاره‌بها» می‌شوند؟
 براساس این قانون، در استان‌هایی که تورم عمومی سالانه، بیش از ۳۰ درصد است، وزارت راه و شهرسازی باید «رشد سالانه اجاره‌بها» را تعیین کند.

 نرخ تعیین شده برای «رشد مجاز اجاره‌بها در هر سال» در این استان‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد نرخ تورم خواهد بود.

به عنوان مثال اگر در تهران تورم عمومی ۵۰ درصد است، دولت میزان رشد مجاز اجاره‌بها را می‌تواند ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین کند.

پیش‌تر، برخی کارشناسان اقتصادی نسبت به «تبعات اجاره‌بهای دستوری» هشدار داده بودند و گفته بودند، اگر سمت عرضه در بازار اجاره‌نشینی دچار این ذهنیت شود که «هزینه‌های زندگی‌اش از محل اجاره‌داری با عایدی اجاره» همخوانی ندارد، احتمال دارد از این بازار خارج شود و در نتیجه عدم تعادل بیشتر می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

tags # بازار مسکن تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم