Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@18:23:48 GMT

این ستاره، تنها سورپرایز فهرست کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۴۳۵

این ستاره، تنها سورپرایز فهرست کی‌روش

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شب گذشته فهرست 21 نفره تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش معرفی شد و در آن از 5 دروازه‌بان دعوت شده به اردو 2 نفر خط خوردند و 3 نفر دیگر ماندند و در این میان پیام نیازمند، گلر جوان سپاهان هم جزو گزینه‌های نهایی بود.

 

نیازمند که تنها 23 سال دارد و از شرایط سنی خوبی برخوردار است توانست با درخشش در ترکیب سپاهان در دیدارهای لیگ برتر نظر مثبت کی‌روش را جلب کند ملی‌پوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپاهان در 2-3 فصل اخیر در دروازه مشکل داشته و بازیکنان زیادی در این پست امتحان شدند که هیچ کدام دوام نیاوردند ولی حضور نیازمند توانست تا حد زیادی خیال طلایی پوشان را از این بابت راحت کرد.

 

وی با واکنش‌های خوبی که در طول نیم فصل اول در لیگ برتر داشت از عوامل موفقیت سپاهان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول بود. او در 15 بازی 12 گل دریافت کرده که طبق کارشناسی‌های انجام شده خیلی از آنها روی اشتباهات داوری به ثمر رسیده و با این حال هنوز سپاهان یکی از 4 تیمی است که کمترین گل خورده را دارد.

 

به نظر می‌رسد نیازمند در صورت ادامه روند خوب خودش آینده روشنی در فوتبال ایران داشته باشد و با توجه به شرایط سنی خود می‌تواند به پیراهن شماره یک تیم ملی هم برسد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیام نیازمند سپاهان لیست تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز