Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاس باشگاه خبرنگاران پویا نفر برگزیده مسابقه عکاسی با موضوع حمل و نقل عمومی شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمدمهدی دورانی عکاس خبری این باشگاه در ردیف نفرات برگزیده مسابقه عکاسی با موضوعات "توسعه حمل‌ونقل عمومی شهری" ، " توسعه حمل‌ونقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)" و " افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در شهرها " قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در راستای فرهنگ سازی و به منظور توسعه دوچرخه سواری با هدف ارتقای سبک زندگی شهری، کاهش سفرهای موتوری، افزایش تحرک بدنی و سلامتی شهروندان برگزار شده است.

برپایه این گزارش، صبح امروز دوشنبه 26 آذرماه  در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور،پیروز حناچی شهردار تهران و  مهدی جمالی نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور در وزارت کشور  از برگزیدگان مسابقه عکس حمل و نقل تقدیر به عمل امد.

انتهای پیام/

R1010114/P1010114/S2/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه