Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@22:59:45 GMT

سریعترین خودروی پلاک‌شده در ایران (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۶۴۹

سریعترین خودروی پلاک‌شده در ایران (+عکس)

پول‌نیوز - خودروی پورشه (Porsche ۹۱۱ Turbo S) با سرعتی در حدود ۳۳۰ کیلومترد در ساعت، سریعترین خودروی پلاک ملی در ایران است. قیمت این خودرو در بازار‌های جهانی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار است.

منبع: مشرق

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پورشه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: پروژه نصب پلاک آبی هوشمند منازل از سال ۱۴۰۰ با بودجه‌ای بالغ‌بر ۸۹۰ میلیارد ریال توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان ۱۴۰۳ در کل مناطق اصفهان به پایان خواهد رسید.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنابا اشاره به پروژه نصب پلاک آبی هوشمند در اصفهان اظهار کرد: در این پروژه ابتدا پلاک‌های آبی به املاک شهروندان اختصاص داده شد و اطلاعات توصیفی منتسب به هر ملک در پایگاه داده مکانی تجمیع می‌شود ، در ادامه برای هر پلاک آبی یک لینک اختصاصی QR کد تولید و نسبت به طراحی و ساخت پلاک اقدام می‌شود، در مراحل بعدی امکان اتصال خدمات مختلف به QR کد اختصاصی هر ملک وجود دارد.

وی افزود: از مزایای اجرای این طرح می‌توان به ارائه خدمات سازمان‌های اجرایی مختلف به شهروندان به‌صورت یکپارچه، زیباسازی نمای شهر اصفهان، شناسنامه‌دار کردن املاک در داده‌های مکانی و دریافت خدمات امدادی توسط شهروندان با اسکن QR کد اشاره کرد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این پروژه امکاناتی همچون نمایش نشانی پستی صحیح ملک بر اساس آخرین وضعیت بانک اطلاعاتی مرتبط، اتصال به پروفایل شهروندی سامانه اصفهان من، نمایش شماره اشتراک، ردیف آب و شناسه قبض برای هر ملک و ثبت درخواست‌های اضطراری ملک برای حریق و حادثه از طریق منوی آتش‌نشانی، پیاده‌سازی شده است.

فردانی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز شهروندان همچون کد نوسازی، امکان اجرای پروژه سرشماری نفوس و مسکن ۱۴۰۵ در مکان‌های دارای پلاک آبی و امکان استفاده از QR کد هوشمند پلاک‌های آبی برای ارائه اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات شهری به‌صورت هدفمند در آینده‌ای نزدیک به این پلاک‌های هوشمند افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه که توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان در حال اجرا است، ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند تا پایان سال گذشته بر منازل شهروندان نصب شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال ۱۴۰۳ روند نصب تمام پلاک‌ها به پایان برسد.

کد خبر 750970

دیگر خبرها

  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • سنگ تمام زاکانی برای چینی‌ها؛ بنرهای جنجالی شهرداری تهران برای مقایسه خودروی داخلی با چینی/ عکس
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶