Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:54:35 GMT

نشست مهم عرب با ۵ بازیکن معترض پرسپولیس و برانکو

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۲۸۲

نشست مهم عرب با ۵ بازیکن معترض پرسپولیس و برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس نشست مهمی را با پنج بازیکن این تیم و برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، ضیافت ناهار اعضای تیم پرسپولیس که از سوی اسپانسر برانکو تدارک دیده شده بود در حالی در هتل المپیک در حال برگزار است که ایرج عرب بعد از حضور در این محل جلسه مهمی را با پنج بازیکن معترض پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا،  امید عالیشاه و شجاع خلیل‌زاده؛ بازیکنانی بودند که امروز (دوشنبه) به نشانه اعتراض به پرداختی مالی کم باشگاه اعتصاب کردند. حتی تهدید ایرج عرب مبنی بر اینکه تمرین نکردن سرخپوشان عواقب خوبی برای آنها به همراه نخواهد داشت، باعث نشد این بازیکنان کوتاه آمده و تمرین کنند. البته اعصاب این نفرات باعث شد تمرین امروز پرسپولیس کلاً برگزار نشود.

نکته قابل توجه اینکه دیگر اعضای تیم پرسپولیس که برای ضیافت ناهار در هتل المپیک حاضر شده‌‌اند به خاطر برگزاری این جلسه در هتل معطل هستند.

پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند/ ضیافت باشگاه روی هوا

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیدجلال حسینی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیدجلال حسینی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران سیدجلال حسینی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین