Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: همبستگی مردم همواره موجب شکست آمریکا شده است. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز در رزمایش سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: همبستگی مردم همواره موجب شکست آمریکا شده است.

استاندار ایلام وحدت مردم را ضامن اقتدار در منطقه نام برد و گفت: وحدت و پایبندی مردم ایران فارغ از رنگ، زبان، قوم و تبار در جغرافیایی به گستردگی ایران اسلامی موجب آن شده است تا در جهان و منطقه اقتدار جمهوری اسلامی ایران زبان زده خاص و عام شود و امروز در سایه وحدت و برادری و اتحاد مردم اقصی نقاط ایران است که دشمن قدرت مانور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات کشور با وحدت و همدلی میان همه اقشار جامعه برطرف می‌شود وحدت بزرگترین معروف و تفرقه بزرگترین منکر است/ وحدت از برکات پیروزی انقلاب استجزئیات برنامه‌های آخرین روز سی‌ودومین کنفرانس وحدت اسلامی

سلیمانی دشتکی با اشاره به ترفندهای دشمن افزود: دشمن در صدد است تا با ایجاد تفرقه میان اقوام، قبایل، فرهنگ و گویش مردم ایران به مقاصد مزدورانه خود دسترسی یابد، غافل از این‌که مردم ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در وجب به وجب سرزمین سرافراز ایران در وحدت کامل و تحت امر مقام معظم رهبری ید واحد در برابر ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

استاندار ایلام قدرت نظامی ایران را که موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است را مورد اشاره قرار داد و خاطر‌نشان کرد: در کنار غرش موشک‌های ایرانی و حضور نیروهای سرافراز ارتش، سپاه و بسیج، عزم و اراده مردمی وجود دارد که برای به ثمر رساندن نهال پرافتخار انقلاب اسلامی فرزندان خود را تقدیم کرده‌اند و خون پاک فرزندان این مردم اجازه عرض اندام دشمن را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت