Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما،به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان اسرائیلی حقوق بشر ”بتسیلم“، تصاویری منتشر کرد که نشان می دهد نظامیان اشغالگر ”زید طه“ کودک شش ساله فلسطینی را در بخش تاریخی شهر الخلیل بازداشت می کنند. زید طه در گفتگو با یکی از پژوهشگران این سازمان گفت برای بازی کردن با بچه های فامیل در منطقه ای نزدیک خانه مان به خیابان آمده بودم که شماری از نظامیان اشغالگر من را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر همچنین بازداشت عبدالرحمن ابوداود نوجوان پانزده ساله فلسطینی را در شهر الخلیل نشان می دهد. دادگاه اسرائیلی این نوجوان فلسطینی را که به زندان عوفر منتقل شده بود، به سه ماه زندان محکوم کرد. بتسیلم افزود: این ماجرا مربوط به بیست و پنجم ماه نوامبر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطین کودک قدس باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس آماده تبادل هر سرباز زن اسیر اسرائیلی با ۵۰ اسیر فلسطینی است

بر اساس سندی که اسپوتنیک به دست آورده است، جنبش مقاومت فلسطینی حماس آماده است تا هر سرباز زن اسیر شده نیروهای رژیم صهیونیستی را با ۵۰ اسیر فلسطینی به عنوان بخشی از مرحله اول توافق آتش بس مبادله کند.

به گزارش ایسنا، در این سند آمده است: «حماس تمام سربازان زن اسرائیلی زنده را آزاد خواهد کرد، اسرائیل هم به ازای هر سرباز زن اسرائیلی آزاد شده ۳۰ زندانی ابد، ۲۰ محکوم از لیست‌های ارائه شده توسط حماس یعنی ۵۰ زندانی را از زندان‌های خود آزاد خواهد کرد.

اسماعیل هنیه، رهبر حماس روز دوشنبه اعلام کرد که با مفاد توافق آتش بس غزه که توسط میانجیگران مصر و قطر پیشنهاد شده بود، موافقت کرده است.

این معامله شامل سه مرحله است که هر مرحله ۴۲ روز به طول می‌انجامد. این جنبش افزود که اکنون منتظر پاسخ تل‌آویو است.

هم‌چنین جنبش حماس با آزادی ۳۳ اسیر اسرائیلی در ازای تعدادی از اسرای فلسطینی به عنوان بخشی از مرحله اول توافق آتش بس موافقت کرده است.

به عنوان بخشی از مرحله اول، حماس ۳۳ اسیر اسرائیلی (زنده یا مرده) را از میان زنان (غیر نظامی و سرباز زن)، کودکان (زیر ۱۹ سال، به استثنای سربازان)، افراد مسن (بالای ۵۰ سال) آزاد می‌کند.

الجزیره گزارش کرده پیشنهاد آتش‌بسی که از سوی مصر و قطر مطرح شده، شامل سه مرحله است که هر مرحله ۴۲ روز (در مجموع ۱۲۶ روز) به طول می‌انجامد.

- مرحله اول

عقب نشینی کامل ارتش رژیم صهیونیستی از کریدور نتزاریم (شمال-جنوب) و فراهم شدن امکان بازگشت آوارگان.

- مرحله دوم
عملیات نظامی به طور کامل متوقف می‌شود و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی عقب‌نشینی می‌کنند.

- مرحله سوم
آغاز روند رفع محاصره و بازسازی نوار غزه.

مرحله سوم توافقنامه آتش بس مورد تایید حماس در نوار غزه، احیای این منطقه را ظرف ۳ تا ۵ سال پیش بینی می‌کند. این بازسازی شامل خانه‌ها، اماکن غیرنظامی و زیرساخت‌ها و همچنین پرداخت غرامت به همه قربانیان تحت کنترل تعدادی از کشورها و سازمان‌ها از جمله مصر، قطر و سازمان ملل خواهد بود.

این مرحله همچنین شامل تبادل اجساد و بقایای انسانی و پایان کامل محاصره نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • حماس آماده تبادل هر سرباز زن اسیر اسرائیلی با ۵۰ اسیر فلسطینی است
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند