Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:45:58 GMT

کمیته تخصصی بررسی آسیب های فضای مجازی تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۰۰۹

کمیته تخصصی بررسی آسیب های فضای مجازی تشکیل شود

امام جمعه نمین گفت :با تشکیل کمیته های تخصصی علاوه بر آسیب شناسی فضاهای مجازی، راهکارهای حل این معضل فراگیر اجتماعی هم بررسی و در صورت امکان اجرایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز صد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور روسای ادارات و نهادهای عضو شورا در سالن اجتماعات فرمانداری نمین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به آسیب های فضای مجازی و بازی های رایانه و شبکه های اجتماعی در بین مردم علی الخصوص جوانان و دانش آموزان گفت: در حال حاضر جهان با پیشرفت تکنولوژی روز به روز قدم به دنیای مجازی می­ گذارد و این امر هر چند ارتباطات بین مردم با دنیا را آسان کرده است ولی عدم استفاده درست از این امکانات و نبود فرهنگ صحیح به کارگیری آن در زندگی جامعه بشری امروز تهدیدات و خطرات جبران ناپذیری را در زندگی روزمره مردم بویژه قشر آسیب پذیر جوانان خواهد داشت.

وی افزود: با تشکیل کمیته های تخصصی علاوه بر آسیب شناسی فضاهای مجازی، راهکارهای حل این معضل فراگیر اجتماعی هم بررسی و در صورت امکان اجرایی شود.

 حجت الاسلام و المسلمین یوسف زاده در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی را یک رویداد بزرگ و تاثیرگذار در ترویج و تزریق روحیه مبارزه با استکبار در جامعه جهانی عنوان کرد و افزود: برای برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید کمیته بندی اعضا و روسای ادارات، شورای اسلامی شهر و روستاها شکل گیرد تا در ایام دهه مبارک فجر سال جاری شاهد برگزاری مراسمات باشکوه در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود