Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، رضا بامری اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان و همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در محل سالن ورزشی ذوالفقار دایر شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه یک روزه که در قالب 50 غرفه دایر شد دانش آموزان برتر و معلمان فرهنگی این ناحیه دستاوردها و پژوهش های شاخص خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بامری، در این مراسم از مرضیه کیخوایی پژوهشگر برتر استان که در سطح ملی نیز موفق به اخذ مقام شده بود تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از دانش آموزان نخبه در حوزه پژوهش، تقدیر از معلمان نویسنده برتر و فعالان حوزه پژوهش از دیگر برنامه هایی بود که در این نمایشگاه یک روزه انجام شد.

شایان ذکر است در این نمایشگاه در کنار غرفه های مخصوص گرامیداشت یاد و نام شهدای استان، محصولات و تولیدات بومی سیستان وبلوچستان نیز به بازدیدکنندگان عرضه شد.همچنین نظیر این نمایشگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به مدت یک هفته آغاز بکار کرد.

دانش آموزان یکی از مدارس این شهرستان نیز خلاقیت و توانمندی های خود را در قالب نمایشگاه ویژه رده سنی 4 تا 6 سال و قبل از ورود به مدرسه به نمایش گذاشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش اداره آموزش و پرورش خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد