Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:24:59 GMT

افزایش آمار گردشگران مسلمان در کشورهای آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۱۱۶

افزایش آمار گردشگران مسلمان در کشورهای آسیا

یک پایگاه آسیایی از افزایش تعداد مسلمانان گردشگر از کشورهای آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازالبوابه، پایگاه خبری «آسیا این هفته» در گزارشی اعلام کرد که تعداد مسلمانان گردشگر از کشورهای آسیایی در سالهای اخیر افزایش یافته است، به طوری که کشورهای آسیایی را «مکه» مسلمانان گردشگر نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است که هزینه کل گردشگران مسلمان در کشورهای آسیایی بالغ بر 30 میلیارد دلار می رسد و آنها ترجیح می دهند که به این کشور سیر و سفر کنند و از غذاها و نوشیدنی ها حلال این کشورها استفاده کنند تا اینکه به کشورهایی اروپایی بروند که گوشت خوک و نوشیدنی های الکلی ارایه می دهند.

 

برهمین اساس، کشورهای آسیایی به یک بازار پررونق برای گردشگران اسلامی تبدیل شده است.

این پایگاه خبری اعلام کرد: بیشترین نسبت هزینه ها برای گردشگران عربستانی و اماراتی است، به طوری که مسافران ثروتمند خلیجی بیش از 40 میلیارد دلار در طول سال گذشته هزینه کردند.

 

اندونزی در رتبه سوم را ازنظر هزینه مسافران مسلمان به دست آورده است، به طوری که درآمد آن به 7.5 میلیارد دلارآمریکا می رسد و مالزی نیمی از این هزینه به دست می آورد و سنگاپور رتبه بعد آن را دارد.

انتظار می رود که مسافران مسلمانی که به کشورهای آُسیایی به ویژه مالزی و اندونزی می آیند، هزینه بیشتری نسبت به مسافرانی که در طول دو آینده به اروپا می روند، انجام دهند.

 

به گزارش این پایگاه خبری،  در زمانی که مسافران مسلمان از خاورمیانه و اروپا به تعطیلات لوکس آسیایی می روند، شهروندان اندونزی و مالزیایی به ژاپن و کره جنوبی می روند.

محبوب ترین مقصدهای آسیایی برای مسلمانان، مالزی، اندونزی، سنگاپور، تایلند و چین و سپس ژاپن و کره جنوبی هستند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از پژوهشگران سیدعباس صالحی مجلس یمن پاییز ایران استان بوشهر هرمزگان فصل پاییز کشورهای آسیایی گردشگر مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳