Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در آیین تکریم محمدحسین مقیمی و معارفه انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران که با حضور چهره‌‌‌‌های لشکری و کشوری، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و شورای اداری استان و مدیران شهری در محل استانداری تهران برگزار شد، حضور یافت.

وی در ابتدای سخنان خود مقیمی، استاندار قدیم تهران را دوست، یار، بردار و همراه قدیمی خواند و گفت: به سهم خودم و به نمایندگی از دوستانی که در سراسر استان تهران خدمت می‌کنند، از زحمات مقیمی قدردانی می‌‌‌‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان را باید کلکسیون انقلاب دانست زیرا پیش از انقلاب، پس از آن، در دوران بازسازی بعد از جنگ و در تمام بحران‌های طی‌شده همواره حضور داشتند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه در دورانی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم، درس اخلاق، جوانمردی و صداقت را از او آموختم، اظهار داشت: امیدوارم خداوند خدمات ایشان را به‌عنوان صلوات جاریه و باقیات‌الصالحات ایشان قرار بدهد.

حناچی با اشاره به مسئولیت خود و استاندار جدید تهران برای اداره پایتخت تصریح کرد: در فرانسه کتابی با عنوان «تهران پایتخت دویست ساله» چاپ شده است که براساس تحقیقات فردی فرانسوی نوشته شد. نویسنده در این کتاب، تهران را سرشار از ظرفیت‌های مهم دانست. اخیراً نیز نمایشگاهی در موزه ملی برگزار شد که نشان می‌دهد قدمت این شهر به هشت هزار سال قبل برمی‌گردد؛ البته شکل مدنیت در آن زمان متفاوت بود.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه ویژه‌ای به مردم خدمت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد کسی که تهران را به عنوان پایتخت ایران انتخاب کرد، ظرفیت‌های منطقه‌ای این‌ محدوده را درست شناخته بود چراکه حدود دویست سال است در تهران به‌عنوان پایتخت زندگی می‌کنیم و هنوز ظرفیت‌‌‌‌های بسیاری در این شهر وجود دارد. 

شهردار تهران ادامه داد: به تهران به‌عنوان یکی از پرمسئله‌ترین کلانشهرها باید توجه داشته باشیم. در حال حاضر ۴۲ شهر و ۱۵ شهرستان در اطراف تهران وجود دارد که هر کدام درخواست‌های خدماتی از پایتخت دارند. این موضوعی است که باید به آن به شکل ویژه توجه داشت.

حناچی افزود: امیدوارم با تدبیر محسنی بندپی و تکیه بر تجربه مقیمی، تمامی ظرفیت‌های تهران را به‌کار بگیریم و بردارها را به ‌صورت هم‌جهت هدایت کنیم. 

وی با بیان اینکه در شهریور سال گذشته نظرسنجی انجام شد که نشان می‌داد مردم، ترافیک و آلودگی را معضلات اصلی پایتخت می‌‌‌دانند، ابراز داشت: شهروندان این دو مورد را حتی بر فقر و مشکلات مالی مقدم دانستند که این موضوع بسیار مهمی است. ترافیک و آلودگی به طور روزمره زندگی مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. براین اساس، تلاش ما باید این باشد که با همکاری هم و همراهی مردم آن‌ها را حل کنیم. 

شهردار تهران اضافه کرد: علت اصلی آلاینده‌های تهران وسایل نقلیه به تفکیک خودروهای شخصی و عمومی است. زحمات زیادی نیز در این عرصه کشیده شده اما کافی نیست. همانطور که حجت‌‌‌‌الاسلام ابوترابی‌‌‌فرد نیز در خطبه‌های نمازجمعه به‌درستی به دو معضل ترافیک و آلودگی هوا اشاره کردند.

حناچی یادآور شد: در تهران اگر تمام بردارها را هم‌جهت کنیم، شاید بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم، اما این مهم مستلزم آن است که بردارها هم جهت شوند تا از ظرفیت‌ها به شکل مثبت استفاده شود.

شهردار تهران در پایان برای محمدحسین مقیمی، استاندار سابق تهران آرزوی خیر و برای انوشیروان محسنی بندپی استاندار جدید تهران آرزوی موفقیت کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی در دیدار با اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، افزود: استان ولایتمدار مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید گرانقدر تقدیم انقلاب نمود که می‌طلبد با بهره مندی حداکثری از تمام ظرفیت ها، به بهترین شکل ممکن و استفاده از تمام مواهب خدادادی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در راستای خدمت به مردم ولایتمدار استان تلاش شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با قدردانی از حضور اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران، اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی و مذهبی با دارا بودن چهار هزار عضو که به نوعی سفیران مردم مازندران در بخش‌های مختلف هستند، از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعاً با توجه به حضور قضات عالی رتبه، حقوق دانان، نمایندگان ادوار، مدیران و شخصیت‌های برجسته کشور، می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر توانمند و متخصص در خدمت مطلوب به مردم شریف استان مازندران مثمر ثمر باشد.

پوریانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: حمایت قضایی از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حمایت از تولید و اشتغال، امری بسیار مهم و اساسی است و در این راستا فعالیت جدی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در دادگستری مازندران با نگاه رفع موانع تولید مد نظر ویژه دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین تکریم مراجعان و صیانت از حقوق مردم را از جمله موارد مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی استان مازندران با بهره مندی از تمام ظرفیت خود و استماع سخنان مراجعان به دستگاه قضایی با تمام توان برای پیگیری مشکلات حقوقی مردم شریف استان تلاش خواهد کرد.

پوریانی، بحث مبارزه با فساد را نیز مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: در راستای خدمت به مردم شریف استان مازندران، حامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواهیم بود ولی قطعاً در صورت مشاهده هرگونه فساد، با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه نمایندگان اعضای مجمع شمالی‌های مقیم تهران نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطروحه در جلسه بیان کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود