Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از اواسط سال 1393 تاکنون 17 طرح نیمه کاره آموزشی ورزشی و دو طرح جدید در سراسر شهرستان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
محمد معدن دار با اشاره به نهضت مدرسه سازی در چهار سال اخیر در آران و بیدگل افزود: برای بهره برداری از این طرح ها خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس بیش از 230 میلیارد ریال هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها در بخش آموزش نیاز عمده شهرستان به کمبود فضا که در شرایط بحرانی بود بر طرف و سرانه فضای ورزشی مدارس شهرستان 78 سانتی متر مربع رسید.
وی تکمیل طرح ها آموزشگاه امام رضا(ع) ، مدرسه بانو سره ، مدرسه ارباب رحیم هاشمی، آموزشگاه شهیدان جندقیان، سه طرح برکت و سالن های ورزشی بانو جندقیان و همچنین آموزشگاه ثامن الحجج(ع) در روستای یزدل را از مهمترین طرح های افتتاحی آموزش و پرورش بیان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آران و بیدگل تکمیل بهره برداری مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد