Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از اواسط سال 1393 تاکنون 17 طرح نیمه کاره آموزشی ورزشی و دو طرح جدید در سراسر شهرستان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.
محمد معدن دار با اشاره به نهضت مدرسه سازی در چهار سال اخیر در آران و بیدگل افزود: برای بهره برداری از این طرح ها خیران مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس بیش از 230 میلیارد ریال هزینه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها در بخش آموزش نیاز عمده شهرستان به کمبود فضا که در شرایط بحرانی بود بر طرف و سرانه فضای ورزشی مدارس شهرستان 78 سانتی متر مربع رسید.
وی تکمیل طرح ها آموزشگاه امام رضا(ع) ، مدرسه بانو سره ، مدرسه ارباب رحیم هاشمی، آموزشگاه شهیدان جندقیان، سه طرح برکت و سالن های ورزشی بانو جندقیان و همچنین آموزشگاه ثامن الحجج(ع) در روستای یزدل را از مهمترین طرح های افتتاحی آموزش و پرورش بیان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آران و بیدگل تکمیل بهره برداری مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های راهسازی بویژه در محورهای پرخطر و حادثه خیز، از اولویت‌های حوزه عمرانی در دشتستان است.

وی افزود: با اهتمامی که در ۲ سال گذشته نسبت به بهسازی و تعریض راه‌ها و اصلاح نقاط حادثه خیز داشته‌ایم، بر اساس گزارشات با کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مواجه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان دشتستان را باید در سال جاری هم ادامه داد و بنا داریم که بهسازی مسیرهای روستایی را با قوت ادامه دهیم و بر روی پروژه‌های نیمه تمام این حوزه متمرکز شویم.

بنافی از تعریض قطعه دوم محور سعدآباد - وحدتیه خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه سرعت پیشرفت قطعه اول محور سعدآباد به وحدتیه کند است و بارها در این خصوص پیگیری کرده‌ایم و مردم هم گلایه دارند اما به جهت اهمیت این محور، پیمانکار قطعه دوم آن نیز اخیراً انتخاب شده و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: هدفمان این است که این محور پر تردد که هدف گردشگری است را ایمن کنیم تا از خطرات و سوانح آن کاسته شود.

فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها، تأمین و امسال بخش زیادی از پروژه‌ها، زیر بار ترافیک می‌رود..

کد خبر 6086630

دیگر خبرها

  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش