Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قاسم رحیمی در نخستین کنگره بین‌المللی سربازان صلح که عصر امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: خانه صلح سرباز ایران یک سازمان مردم‌نهاد است و رویکرد این سازمان، ترویج فرهنگ صلح و دوستی است و همه هنرمندان، ورزشکاران، اساتید و سایر افراد در ترویج فرهنگ صلح تأثیرگذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه سعی کنیم در گفتمانمان از صلح مدام استفاده کنیم تا اثرگذار باشد افزود: چهار کنگره سربازان صلح پیش از این برگزار شده است و وظیفه ماست که از سربازان تجلیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کنگره سربازان صلح با محوریت سربازان دفاع مقدس برگزار می‌شود. زیرا در دوران دفاع مقدس حدود سه میلیون نفر از سربازان حضور داشتند به همین خاطر معتقدیم به آن‌ها بدهکار هستیم.

دبیرکل خانه سرباز صلح ایران با بیان اینکه مقرر شده ۲۵ اردیبهشت همزمان با روز نکوداشت زبان فارسی زنگ صلح در مدارس نواخته شود تصریح کرد: از کشورهای مختلف آثار هنری کاریکاتوریست‌ها با موضوع رفع خشونت از ۱۵ کشور جمع‌آوری کردیم و از شهرداری تهران انتظار داریم که این آثار را در اماکن عمومی به نمایش بگذارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال جدید میلادی خانه سرباز صلح را در اتریش راه‌اندازی کنیم و همچنین برند خانه سرباز صلح ایران در سوئیس ثبت شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سرباز صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح رویداد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ روزِ چهارشنبه تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب که بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم پیرامون کتاب و آگاهی‌بخشی است، با اهتمام دستگاه‌ها در سطح تهران برگزار می‌شود.

احمدوند با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران با حضور ناشران در دو بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: فردا نقشه کامل غرفه‌های نمایشگاه در دسترس رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تا مردم برای اولین‌بار پیش از برگزاری با جانمایی غرفه‌ها آشنا شوند. از طرفی، تلاش شده تا زودتر واگذاری غرفه‌ها به ناشرانی که کار ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهند، انجام شود. از امروز ناشران غرفه‌های خود را دریافت و می‌توانند بعدازظهر امروز اقلام مدنظر خود را به نمایشگاه منتقل کنند. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)