Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه سطح شهر و روستاهای شهرستان یجار فردا در نوبت صبح تعطیل است. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیجار از تعطیلی مدارس شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به علت بارش شدید برف، برودت هوا، لغزندگی و یخبندان معابر و بر اساس تصمیم فرماندار، تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه سطح شهر و روستاهای شهرستان یجار، حسن‌آباد یاسوکند، بابارشانی و پیرتاج در نوبت صبح فردا سه‌شنبه 27 آذرماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی اخبار آموزش و پرورش استان کردستان روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل است و اخبار تعطیلی مدارس دیگر شهرستان‌ها مجداداً اعلام خواهد شد.

برف و سرمای شدید برخی از مدارس آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند بارش برف برای دومین روز متوالی مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی ‌سنندج، دیواندره، دهگلان و کلاترزان‌ فردا تعطیل است

انتهای پیام/

R7848/P4001/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری

نوروزی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با فعالیت سامانه قوی بارشی در سطح استان، بارش باران، رعد و برق، برف، تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید تا پس فردا پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

دزک سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری اعلام شد

وی افزود: شدت بارش‌ها برای فردا و به ویژه نیمه غربی استان است.

نوروزی از سیلابی شدن مسیل، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی گسترده معابر در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع حداقل ۴۰ نوبت شیر رایگان تا پایان سال تحصیلی در مدارس ابتدایی
  • هشدار بارش‌های گسترده و وزش باد شدید در قم
  • ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی
  • ورود سامانه بارشی از فردا به کردستان
  • بارش شدید باران از فردا تا سه شنبه در استان همدان
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟