Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:39:12 GMT

بندر و گمرک تسهیل گر صادرات قیر هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۴۶۴

بندر و گمرک تسهیل گر صادرات قیر هستند

بندرعباس- ایرنا- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بندر و گمرک استان مانع صادرات قیر نبوده بلکه تسهیل گر این امر هستند.

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری عصر دوشنبه در نخستین نشست تخصصی کشوری میز توسعه صادرات قیر در بندرعباس افزود: بندر و گمرک هرمزگان متعلق به همه سرمایه گذاران، تولید کنندگان و صادر کنندگان در کشور است اما بحث صادرات و واردات کالاها بویژه قیر تنها به این دو دستگاه نیست بلکه سایر دستگاه ها نیز به نوعی در آن دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: 60 درصد صادرات قیر کشور از بنادر هرمزگان صورت می گیرد و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به صادر کنندگان و وارد کنندگان هستند.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهارداشت: برای تولید و صادرات فرآوری‌ های نفتی، توجه به کیفیت محصول و رقابت در بازار جهانی باید در اولویت باشد.
حیدری در پایان از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست که مسایل و مشکلات این نشست را به این معاونت گزارش دهند تا در سریع ترین زمان ممکن در نشست تخصصی کارگروه اقتصادی استان به حل این موضوع بپردازیم.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استانداري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار

 رئیس انجمن هسته‌ای ایران در آغاز به کار نخستین کنفرانس بین المللی فناوری علوم وفنون هسته‌ای ۲۰۲۴ در اصفهان، فناوری هسته‌ای را یکی از فناوری‌های کاملا اثبات شده در پاسخ دقیق به برخی از چالش‌ها دانست و گفت: رویداد‌های بین المللی و نشست‌های علمی در حوزه فناوری هسته‌ای دستیابی به اهداف توسعه پایدار وپاسخ و راه حل چالش‌های پیش رو در امنیت انرژی وتامین انرژی وتامین غذا که مستقیم با حیات انسان در ارتباط است را می‌تواند تسهیل کند.


جواد کریمی ثابت افزود: برگزاری این نشست‌ها بستری مناسب برای یافتن راه حل‌هایی برای این موضوع است.


او گفت: در این راستا، ایران ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را در دستور کار قرار داده است ومسئولان جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر تعهدات خود در حوزه فناوری هسته‌ای وبرنامه‌های تولید این میزان برق هسته‌ای را با جدیت دنبال می‌کنند.


رئیس انجمن هسته‌ای ایران افزود: این کنفرانس در ۱۶ پنل و ۱۳ محور فعالیت خود را آغاز کرده است و فناوری هسته‌ای در کشور ایران به بلوغ رسیده و این بلوغ را در ارائه مقالات وسخنرانی‌ها و نمایشگاه‌ها قابل مشاهده است.


سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ دانشمند هسته‌ای از پنج قاره جهان در اصفهان تا دو روز دیگر ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور