Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین – ایرنا - نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به دنبال اختلاف افکنی میان حوزه و دانشگاه و توسعه آن به سطح جامعه هستند که خوشبختانه با وحدت این 2 نقشه‌ های شوم آنان خنثی شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست جمعی از استادان حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: جامعه امروز به 2 نهاد حوزه و دانشگاه نگاه خاصی دارد و باید استادان و فعالان این حوزه ها با هم افزایی و تعامل بیشتر گام های بلندتری را در عرصه های پژوهشی و علمی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسلامی ادامه داد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه ثمرات و برکات زیادی داشته و بهره گیری از ظرفیت‌ های این 2 در راستای اهداف نظام و انقلاب همواره منشا خیر و برکت برای کشور و استان شده است.
امام جمعه شهر تاکستان اضافه کرد: در نظام اسلامی علم و دین باید در خدمت ارزش ‌ها و بر اساس معرفت شناسی صحیح و روشن مورد استفاده قرار گیرد و در صورت پیوند حوزه و دانشگاه این معنا تحقق خواهد یافت.
وی افزود: امروزه دشمنان برای اجرای برنامه نفوذ خود بر روی جوانان سرمایه گذاری می کنند و استادان حوزه و دانشگاه باید با هوشیاری برای مقابله با این توطئه های دشمنان اقدام نمایند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسب اقتدار و عزت علمی توسط دانشجویان و طلبه های حوزه های علمیه مهمترین راه مقابله با توطئه ‌های دشمنان است که موجب استقلال و سربلندی کشور در مجامع جهانی شده و نقشه ها و توطئه های دشمنان را نیز نقش بر آب می کند.
وی افزود:استادان حوزه و دانشگاه در مرحله اول باید با دشمن شناسی اجازه اخلال در روند تولید علم و دین شناسی را از دشمنان سلب کرده و محیط علم آموزی را همراه با تعهد، تدین و تلاش انقلابی پیش ببرند.
27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي حوزه علميه دانشگاه قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن

محمد الله‌بخش صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، گفت: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه، گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.

اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • بلینکن مدعی شد: حماس مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است | اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر