Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:27:28 GMT

نقد منصفانه موجب تعالی جامعه می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۶۱۹

نقد منصفانه موجب تعالی جامعه می شود

کرمان - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت : نقد منصفانه کمک به عملکرد افراد است و همواره می تواند با ابهام زدایی موجبات تعالی و توسعه پایدار در جامعه را فراهم کند.

به گزارش ایرنا ، جعفر رودری روز دوشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان با اشاره به اقدامات گسترده ای که طی چند سال اخیر در استان کرمان انجام گرفته، اظهار داشت : باید زحمات کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در فضای کنونی کشور به خوبی و درستی انعکاس یابد تا بر شادابی و نشاط جامعه افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رودری اضافه کرد: از آنجا که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بخشی از پیکره نظام و دولت است ، همواره در پی اطلاع رسانی و شفاف سازی جهت اطلاع عموم مردم هستیم زیرا براین باوریم که در یک جامعه آگاه روند توسعه شتابان خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان ادامه داد : عموم جامعه باید واقعیت ها را بدانند و در جریان امور قرار گیرند و در این زمینه همراهی رسانه های استان با دستگاههای اجرایی قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان دستگاهی تخصصی است ، گفت: بسیاری از فعالیت های این سازمان اطلاع رسانی نمی شود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بحث تعادل در فعالیت ها باید دنبال شود.
**شفاف سازی موجب اعتماد عمومی می شود
رئیس خبرگزاری ایرنا استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات روانی و اقتصادی کنونی دشمن گفت: باید با اعتدال و شفاف گویی، فضا و وضعیت جامعه را برای افزودن بر اعتماد عمومی بیشتر فراهم کرد.
بهنام احمدی با بیان اینکه رویکرد ایرنا انتقال صحیح اخبار به مخاطب بدور از هر گونه هیاهو و زردنویسی است افزود: همواره شفاف سازی خبری توام با نشاط و امید آفرینی سرلوحه فعالیت های این خبرگزاری بوده است.
وی اظهار داشت: باید فعالیت ها و اقدامات کارشناسانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان نبض تپنده دستگاههای اجرایی استان که می تواند مسیر حرکت رو به جلو را بخوبی نشان دهد بیش از گذشته اطلاع رسانی شود.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برنامه و بودجه رسانه كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهترشدن شرایط حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، مصطفی عسکری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان پسماند نسبت به گذشته با تغییرات روبه‌رشدی همراه بوده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به اینکه دفن پسماندهای بیمارستانی طبق دستورالعمل مدیریت پسماندهای بیمارستانی به‌صورت تخصصی و در ترانشه جداگانه انجام می‌شود، افزود: پسماند ارمغان زندگی مدرن و صنعتی امروزی ما انسان‌ها و مهم‌ترین چالش کنونی طبیعت در همه کشورها از جمله کشور ماست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه برای ترغیب و تشویق کودکان، تعدادی از دانش‌آموزان به‌عنوان «همیار بازیافت» انتخاب شده‌اند و وظایف آن‌ها نیز مشخص و آموزش‌های لازم ارائه شده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش به‌عنوان دو اصل مهم در دستور کار سازمان قرار دارد و در این خصوص آموزش تفکیک از مبدأ و مدیریت پسماند به دانش‌آموزان انجام شده است.

وی یادآور شد: حفر ترانشه برای دفن پسماندهای عادی، بیمارستانی و پساب‌های خانگی، مدیریت شیرابه‌ها، احداث سرویس بهداشتی‌، گسترش فضای سبز، نمازخانه و سالن غذاخوری برای رفاه کارکنان کارخانه بازیافت، از اقدامات پیشِ‌روی این سازمان است که امیدواریم تا پایان سال‌جاری محقق شود.

کد خبر 747926

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند