Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@05:22:06 GMT

توضیحات محمودزاده درباره قانون جدید سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۶۹۶

توضیحات محمودزاده درباره قانون جدید سازمان لیگ

مدیر واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: مصوبه جدید سازمان لیگ مانع از بی نظمی های فراوان گذشته می‌شود.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده درخصوص قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر گفت: رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران  در هیات رئیسه این سازمان پیشنهاد خوبی را مطرح کردند که مورد استقبال، تایید و تصویب اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر این اساس از فصل آینده در مسابقات لیگ برتر دو هفته قبل از شروع مسابقات و در لیگ های دسته اول، دوم و سوم ۱۰ روز قبل از شروع رقابت ها و در لیگ های رده سنی یک هفته قبل از آغاز مسابقات، باشگاه ها موظف هستند حداقل ۱۴ بازیکن در رده های سنی مختلف را در کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ ثبت نمایند.  

بیشتر بخوانید:

نگرانی پرسپولیسی‌ها از انتشار صدا یا فیلم جلسه محرمانه +عکس

وی افزود: این مصوبه در صورتی برای فصل آینده اجرایی خواهد شد که هیات ریسه فدراسیون فوتبال نیز آن را تایید نماید.

مدیر واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ با اشاره به مشکلاتی که برخی تیم ها در این فصل ایجاد کردند گفت: در صورت تایید نهایی این مصوبه از سوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خلاء قانونی که قبلا در آئین نامه مسابقات و نقل انتقالات دیده نشده بود و موجب بی نظمی فراوان و معضل  در مسابقات می گردید مانند خروج تیم های نفت تهران و سیاه جامگان در لیگ دسته اول، راه آهن تهران و صبای قم در لیگ دسته دوم کشور را دیگر شاهد نخواهیم بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال فریبرز محمودزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد