Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید اینکه سردار منصوری در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب هرگز میدان‌های جهاد را ترک نکرد، گفت: امثال سردار منصوری اجازه نمی‌دهند فرزندان اهل بیت (ع) در عاشورا آواره شوند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه سردار منصوری به خانواده وی و مردم، با بیان اینکه مردانی مانند منصوری نشان دادند که هرگز از ولایت دست نمی‌کشند، اظهار داشت: دشمنان می‌دانند تا وقتی سازه‌های امنیت این کشور در دست چنین مردانی است هرگز یارای دستیابی به آرمان‌ها و اعتقادات مردم را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سردار منصوری نماد لباس عزت بر تن این ملت بود، اضافه کرد: سردار منصوری در راه خدا یک عمر برای دفاع از عزت، حیثیت، شرافت و امنیت تلاش کرد.

وی با تاکید اینکه سردار منصوری در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب هرگز میدان‌های جهاد را ترک نکرد، افزود: وی دشمن را می‌شناخت و می‌دانست پایداری در مقابل دشمنان چگونه باید باشد، در این راستا بسیار مقاومت می‌کرد.

سردار سلامی، سردار منصوری را فردی تکلیف‌شناس دانست و یادآور شد: وی می‌دانست نباید جهاد را به‌هم واگذار کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: سردار منصوری بیرق جهاد را از شهید بروجردی و کاوه گرفته بود و نگذاشت علم مجاهدت زمین بیفتد، وی علاوه بر اینکه از شهید شوشتری پرچم جهاد را تحویل گرفت و همچون وی نه تنها یک انسان بزرگی بود، بلکه در سیستان و بلوچستان الفتی با مردم آن خطه داشت و برای آنان امنیت آورده بود، خانواده‌اش نیز همواره با او هجرت می‌کرد.

سردار سلامی بهترین توشه آخرت را تقوا دانست و بیان کرد: سردار منصوری را می‌توان مظهر عینی تقوا دانست، این موضوع در حالی است که همه چین و چروک‌های این مرد حاکی از جهادی سخت و پایان‌ناپذیر بود.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه ما کمتر چنین انسان‌های بزرگی را که محصول ۴۰ سال جهاد بودند و با شهدا زندگی کردند را می‌توانیم داشته باشیم، مگر اینکه دوباره تاریخ تکرار شود، ادامه داد: ما راه سختی پیموده‌ایم که در این راه، مردان بزرگی بر زمین افتاده‌اند تا نخل‌های بلند قامت این ملت، سرافراز، استوار و قائم باقی بماند.

وی گفت: الگو‌های مجسم این راه بزرگ و نورانی همین مردانی هستند که هر روز یا هر از چند گاهی بر دستان شما تا عرش خدا بدرقه می‌شوند و ما این راه را ادامه خواهیم داد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امثال سردار منصوری اجازه نمی‌دهند فرزندان اهل بیت (ع) در عاشورا آواره شوند، افزود: آن‌ها اسارت را هرگز نمی‌پذیرند و این مردان تا هستند دیگر این واقعیت‌های تاریخ صدر اسلام تکرار نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه راز ماندگاری ایران در مقابل دشمنان را سرافرازانه ایستادن ملت ایران و شکست آن دانست و بیان کرد: شاهد هستید شعله‌های خشم بر سرزمین دشمنان ما افتاده و می‌بینید دشمنان ما به چه بلا‌هایی گرفتار شده‌اند، همچنین، ملت ما را هم می‌بیند که در اوج محاصره، فشار، تحریم‌ها و ارعاب این چنین سربلند ایستاده‌اند، چه واقعیتی آشکارتر و زیباتر از این همه نصرت الهی که بر قلوب مومنین جاری می‌شود.

وی تصریح کرد: راه تمام نشده سردار منصوری را ادامه و به‌وصایای او عمل می‌کنیم، به‌آرزوهایش جامه عمل می‌پوشانیم و از خداوند مسئلت داریم که روح این مرد بزرگ تاریخ ایران را با شهیدان همرزمانش محشور کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلامی شهدا فرزندان شهدا عاشورا اهل بیت شهید منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی

منابع خبری امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از اعضای نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، منابع اعلام کردند «عمر ابو الفول» از اعضای نیروهای مقاومت گردان‌های طولکرم در خودروی شخصی خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ورودی اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در همین رابطه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه خود اعلام کرد تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به‌منزله یک اقدام ننگین و خیانت ملی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به رژیم اشغالگر بوده است.

این جنبش در بیانیه خود خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ملت فلسطین در مقابله با اقدامات غیرقانونی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در برابر ابزارهای فتنه و هرج و مرج شد و بر لزوم وحدت تلاش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اراضی و مقدسات فلسطین تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت در راستای خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی و نیز در راستای تحقق اهداف آن در تعقیب و نابودی مجاهدان فلسطینی رخ داده است. در این بیانیه همچنین آمده است تیراندازی مستقیم به سمت رزمنده گردان طولکرم نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، این رزمنده فلسطینی را عامدانه مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است