Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقامه نماز کشور رفع مشکلات مردم در جامعه و کمک به فقیر را از دیگر کارکردهای مسجد عنوان کرد و گفت: باید در مساجد از وجود نگاه‌ها، تفکرات و سلیقه‌های متفاوت استفاده شود و یکی از اشکالات ما این است بگوییم همه یکدست فکر کنند. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی شامگاه دوشنبه در همایش سنگرهای الهی، تبیین نقش مسجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی که در محل مسجد قائم(عجل) کرمان برگزار شد با بیان اینکه سابقه مسجد به قبل از اسلام برمی‌گردد اظهار داشت: نخستین بنایی که روی زمین ساخته شد مسجد است در حایکه بعضا مشاهده می‌شود در جاهایی به این مساله و ساخت مسجد کم توجهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ساخت مسجد در اسلام به چند منظور انجام می‌شده و در حال حاضر مساجد ما ناقص است بیان کرد: متاسفانه امروز در هیئت امنای مساجد از نسل نو نمی‌بینیم در حالی‌که در این هیئت امناها باید از وجود جوان هم استفاده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر حضور بانوان تحصیلکرده در هیئت امنای مساجد گفت: باید در مساجد از وجود نگاه‌ها، تفکرات و سلیقه‌های متفاوت استفاده شود و یکی از اشکالات ما این است بگوییم همه یکدست فکر کنند.

آئین سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه‌معصومه(س) در کرمان برگزار شدحجت‌الاسلام قرائتی در کرمان: اوج کمالات انسانی در کربلا متبلور شدحجت‌الاسلام قرائتی در کرمان: "نماز" باید محور عزاداری‌ امام حسین(ع) باشد

وی با بیان اینکه باید بر جذب نمازگزاران در مساجد توجه شود افزود: ائمه جماعات باید در مساجد و سخنرانی‌ها مسائل روز و مورد نیاز مردم و جامعه را مد نظر قرار دهند و به اختصار و کوتاه صحبت کنند.

قرائتی رفع مشکلات مردم در جامعه و کمک به فقیر را از دیگر کارکردهای مسجد عنوان کرد و گفت: سپرده اداره مسجد به جوانان بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/

R7860/P1011199/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده