Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت حامی دولت از روحانی خواست از تجربه وعده‌های برجامی عبرت بگیرد و این بار معیشت مردم و اقتصاد کشور را به ‌FATF گره نزند.به گزارش بلاغ، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عصر ایران نوشت: بعد از خواندن این سخنان رئیس‌جمهور که «اگر می‌گویید ‌FATF باشد یا نباشد، یک نفر نمی‌آید بگوید اگر باشد ۲۰ درصد ارزان‌تر کارها انجام می‌شود و اگر نباشد ۲۰ درصد گران‌تر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» یاد حدیث معروف پیامبر اسلام افتادم؛ «لا یلدغ المؤمن من جحر واحد مرتین» یک مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.»


روحانی قبل از رسیدن به توافق هسته‌ای اعلام کرد با برجام بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد. این سخنان او باعث شد حتی بعد از برجام برخی از مردم تصور کنند دلار به کانال هزار تومان باز خواهد گشت.


عصر ایران با اشاره به شوک‌های اقتصادی یک سال اخیر و صعود قیمت دلار تا نزدیکی ۲۰ هزار تومان می‌نویسد: شاید اگر روحانی اجازه می‌داد توافق هسته‌ای به سرانجام برسد و بعد از دستاوردهای آن با توجه به رفتار طرف مقابل با مردم سخن می‌گفت، امروز با توقعات کمتری روبه‌برو بود.


حالا باز رئیس‌جمهور همان اشتباه را تکرار می‌کند و ارزان شدن ۲۰ درصد بعد از تصویب نهایی ‌FATF می‌گوید نباید این توقع را در مردم ایجاد کرد که با این گروه ویژه اقدام مالی، مشکلات کشور حل خواهد شد.


برجام نمونه خوبی است برای این معنا که توافقات بین‌المللی را نباید در کلام با معیشت مردم گره زد. دولت کار خود را انجام دهد و بعد از ایجاد گشایش در امور از آن حرف بزند، نه قبل از آن. از همین الان به رئیس‌جمهور روحانی اعلام می‌کنیم که منتظر این جمله باشد که «دیدید با ‌FATF هم چیزی ارزان نشد و گره‌ای به گره‌های کشور اضافه شد.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام محرم مصوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور اظهار کرد: متأسفانه عده‌ای با اقتصاد و معیشت مردم بازی می‌کنند که باید متولیان امر به ویژه دستگاه قضا دست این افراد نفوذی را کوتاه کنند.

امام جمعه موقت بردسکن عنوان کرد: همان طور که در عملیات وعده صادق توانستیم رژیم غاصب صهیونیستی را سر جای خود بنشانیم امروز هم در حوزه اقتصاد کشور نیاز به یک وعده صادق داریم و افرادی که در حوزه اقتصادی و معیشت مردم خللی ایجاد می‌کنند آنها را نیز سر جای خود بنشانیم.

وی افزود: رمز موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام به ولایت‌باوری و ولایت‌پذیری است و در حوزه اقتصاد نیز باید ولایت‌باور و ولایت‌پذیر باشیم.

مصوری با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال‌ها را با محوریت مباحث اقتصادی نامگذاری می‌کنند و امروز اقتصاد ما نیاز به یک طوفان الاقصی دارد.

امام جمعه موقت بردسکن اظهار کرد: همان‌طور که تهدیدات و حرکات دشمنان را با موشک‌ها و پهبادها نقطه‌یابی و پایگاه‌های آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم، برای مبارزه با مفسدان اقتصادی نیاز به شناسایی و نقطه‌یابی پایگاه‌ها و مراکز فساد اقتصادی داریم تا بتوانیم شاهد جهش تولید با مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی از دولتمردان خواست با وعده‌های صادق مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را نیز مرتفع کنند. 

مصوری برپایی نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و توانمندی‌ها و صادرات را کار بسیار ارزشمندی دانست و گفت: خوشبختانه فعالان اقتصادی از این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی داشتند.

امام جمعه موقت بردسکن بیان کرد: امروز دشمنان از ولایت‌پذیری و ولایت‌باوری ملت ایران هراس دارند و اگر امروز دشمنان به دنبال این هستند که زنان محجبه را با یک سری حرکت‌های خود به انحراف بکشانند کور خوانده‌اند، چرا که زنان متدین و محجبه ما هیچگاه گول ترفندهای دشمنان را نخواهند خورد و با حفظ حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

وی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن از مسئولان استانی خواستار تقویت جمعیت هلال احمر این شهرستان به لحاظ نیروی انسانی و اعتباری شد. 

مصوری اظهار کرد: با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن به لحاظ وجود گسل درونه و راه‌های مواصلاتی نیاز است که از هر لحاظ جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن مورد توجه قرار بگیرد. 

امام جمعه موقت بردسکن با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان در بیشتر حوزه‌ها خوش درخشیده است و حرفی برای گفتن در استان و حتی کشور دارد. 

وی به مقام والای معلم و استاد اشاره کرد و گفت: نیاز است که همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و خیران توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

مصوری با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: به همت شورای هیئات مذهبی برنامه‌ریزی شده است در سالروز شهادت اجتماع صادقیون در محل مسجد جامع شهرستان با حضور هیئت‌های عزاداری برپا و مراسم سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی با حضور مداحان اهل بیت(ع) نیز برگزار شود، همچنین حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) بردسکن نیز در صبح شهادت این امام همام در محل این مدرسه اقامه عزا خواهد داشت که از عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم نیز شرکت کنند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم