Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس، جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان را تشریح کرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

زهرا سعید، نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به نشست صبح امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان برای تعیین تکلیف استعفای این نمایندگان، گفت: در این جلسه مقرر شد تا تعیین تکلیف بحث آب شرب در استان اصفهان نمایندگان این استان در جلسات علنی پارلمان شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش: نمایندگان مستعفی اصفهان از دولت چه می‌خواهند؟

وی ادامه داد: تنها خواسته مجمع نمایندگان استان اصفهان حل مشکل آب شرب اصفهان است.

نماینده مبارکه با بیان اینکه تاکنون پالس‌های مثبتی برای حل مشکل آب شرب اصفهان از سوی دولت به نمایندگان ارسال نشده است، افزود: دولت به خواسته نمایندگان اصفهان با بی‌تفاوتی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات نمایندگان مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران