Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:01:27 GMT

حماسه ۹ دی همه پرسی واقعی انقلاب بود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۱۰۷

حماسه ۹ دی همه پرسی واقعی انقلاب بود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین معروفی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان مردمی عرصه اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) برای هدایت بشر و همچنین تکمیل ادیان الهی به بعثت رسید و پس از ۲۳ سال تلاش و مجاهدت اقدام به تشکیل حکومت اسلامی کرد.

وی با بیان این که یپامبر برای بقای حکومت اسلامی دستور تشکیل بسیج عمومی را صادر کردند، افزود: کسانی که سیدالشهدا (ع) را دعوت کرده و هزاران نامه به سوی او فرستاده بودند در ادامه مقابل ایشان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفی ادامه داد: در آن زمان جهل عقل بر مردم حاکم بود زیرا همه امام حسین (ع) را می شناختند.

وی با اشاره به این که بیش از هزار سال از آن زمان گذشت و این فضل الهی شامل ملت ایران شد، گفت: امام راحل در سال ۱۳۴۲ برای تشکیل حکومت اسلامی و احیای اسلام ناب قیام کرده و زندان، تبعید و اسارت را برای این هدف مقدس تحمل کردند.

معروفی بیان کرد: امام (ره) ۱۵ سال کار فرهنگی کردند تا توانستند حوزه، دانشگاه و ملت ایران را برای قیام بزرگ با خود همراه کنند.

وی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی تنها یاور و سد بلای خواهران و برادران اهل تسنن در غزه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: بیان و بازتاب عزت و اقتدار مسلمانان و تفکر امام حسین (ع) در این حماسه عظیم برای ما کفایت می کند.

وی اضافه کرد: اربعین زمینه ساز ظهور است و اگر می خواهیم راه امام حسین(ع) به انقلاب اسلامی بقا ببخشد باید مانند امام حسین (ع) گام برداریم.

معروفی با تأکید بر فعال شدن جبهه مردمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تأکید کردیم که تمام کارها باید در قالب جبهه انقلاب اسلامی باشد و در این فضا کسی برای منافع شخصی کار نکند.

وی بیان کرد: ما هم هرگونه کمک معنوی و مادی، مراقبتی و رسانه‌ای به فعالیت‌های جبهه انقلاب اسلامی خواهیم کرد.

معروفی با اشاره به قیام ۹ دی ۱۳۸۸ گفت: ملت در ۹ دی بار دیگر انقلاب اسلامی را تأیید کردند و نوعی همه‌پرسی و بیعت مجدد با انقلاب اتفاق افتاد.

وی در پایان تأکید کرد که  ملت همیشه در صحنه ایران در نهم دی ماه امسال هم با حضور باشکوه خود حماسه به یادماندنی خلق خواهند کرد.

کد خبر 4488197

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی سپاه نینوا گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود