Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی گفت: مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی تا فردا در مورد حواشی کلیپ ایجاد شده در مورد نماینده سراوان به مجلس گزارش می دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «بهروز نعمتی» در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه (۲۷آذر۹ با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه و با حضور وزیر اقتصاد کلیپی که در مورد آقای درازهی نماینده سراوان در فضای مجازی پخش شده است  مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی وی اظهارداشت: نمایندگان بحث هایی در این زمینه داشتند و اعتراض هایی به این موضوع بود، با توجه به این که کلیپ تقطیع شده است آقای درازهی توضیح داد که 45 دقیقه جلوی درب گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند.


نعمتی با بیان اینکه باید فارغ از فضاهایی که وجود دارد با موضوع منطقی برخورد شود،گفت: در این جلسه بنا شد که مسعود پزشکیان و فرهاد دژپسند موضوع را بررسی کنند و گزارش نهایی را تا فردا به مجلس ارائه کنند.


وی با بیان این که این موضوع باید به صورت منطقی و عالمانه حل شود،خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد نیز در این جلسه ار بابت اتفاقی که در گمرک ایران افتاده است عذرخواهی کرد اما قرار شد ابعاد مختلف موضوع بررسی شود./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا ایران مجلس شیراز فصل پاییز پاییز عشایر استان لرستان روزنامه خبرگزاری شبستان نماینده سراوان کلیپ مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه