Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز خود نوشت: مخالفان رانندگی زنان در عربستان، خودروی یک زن دیگر را آتش زدند.

به گزارش اخبار 24، پلیس جده اعلام کرد خودروی این زن درحالی که جلوی منزلش در یکی از مناطق جده پارک بوده، دچار حریق شده است.

خانم «نورهان بسام» صاحب این اتومبیل که پلیس را در جریان این حادثه قرار داده، در این باره گفت بامداد روز پنج شنبه به ناگاه متوجه شد خودرویش به خودی خود دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مخالفان رانندگی زنان در عربستان، خودروی یک زن دیگر را در مکه به آتش کشیده بودند. استانداری مکه مکرمه پس از گذشت 10 روز از آزادی رانندگی زنان در این کشور، با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده بود نیروهای امنیتی دو فرد متهم به آتش زدن خودروی یک زن را دستگیر کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودرو زن عربستان آتش زدن رانندگی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت