Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@09:51:37 GMT

جشنواره جوان سرباز در دورود برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۶۷۸۹

جشنواره جوان سرباز در دورود برگزار شد

جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، جوان سرباز در شهرستان دورود برگزار و از ۳۰ سرباز نمونه تجلیل شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) (جوان سرباز ) با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه و جمعی از مسئولان و سربازان این شهرستان در سالن آمفی تئاتر کانون امام علی (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه شهرستان دورود در جشنواره جوان اظهار داشت: رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تمام تجهیزات نظامی استفاده کرد اما آن چیزی که سبب شد در این نبرد نابرابر ما برنده میدان باشیم و حتی اجازه یک وجب غصب خاک این مملکت را به دشمن ندهیم، غیرتمندی سربازان بود.

رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام‌+فیلمآئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک در کردستان+تصاویر11 سرباز نمونه استان خراسان جنوبی تجلیل شدند

وی افزود: بسیاری از سربازان در دوران جنگ تحمیلی یک لشکر را فرماندهی می‌کردند، فرماندهان 8 سال جنگ تحمیلی اکثر قریب به اتفاق جوان بودند و با غیرتمندی یک لشکر را هدایت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان دورود با بیان اینکه امروزه شکل تهاجم دشمن و جنگ دشمن عوض شده است عنوان کرد:گاهی یک عملیات کور انتحاری است مانند عملیات کور انتحاری که اخیرا در چابهار بود.

وی با بیان اینکه غیرتمندی سربازان وابسته به شناخت کار و انجام درست مسئولیتی است که در این  دوران بر دوش آن‌هاست بیان کرد: وظایف و کار خود را با دقت بشناسید و با شناخت و تبعیت از قانون کار خود را درست انجام دهید، امنیت محصول جانفشانی شما سربازان است.

دوران سربازی یکی از پایه‌های محکم اقتدار ملی است

سرهنگ نبی الله قاسمی نیز در این مراسم اظهار داشت: جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، جوان سرباز توسط فرماندهی انتظامی شهرستان دورود با هدف تجلیل، تکریم و ارائه الگوی موفق، برتر و فرهنگ سازی با تاکید بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، انقلابی و ملی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: امروزه دوره سربازی امید به آینده و خود باوری را در جوانان به ظهور رسانیده و با ویژگی‌های ارزشمند انقلاب اسلامی آشناکرده که به برکت خون شهیدان، دوران سربازی در حال حاضر یکی از پایه‌های محکم اقتدار ملی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران عالی‌ترین جایگاه را برای سربازان ترسیم کرده و وجود سرباز امنیت ساز و موجب بازدارندگی دفاعی است.

وی با بیان اینکه امروزه دوره سربازی از یک دوره اجباری به عنوان دوره‌ای کار آمد و مفید پیشبرد امور اجرایی سازمانی شناخته می‌شود گفت: شرکت در ادوار حرفه آموزی، زیارت اماکن مقدسه، حضور در مراسمات مختلف معنوی و مذهبی، حفظ قرآن کریم و برگزاری مسابقات ورزشی در اماکن انتظامی و توام با انجام وظیفه کارکنان سرباز در حال اجرا است.

به گزارش تسنیم در بخشی از این جشنواره  کلیپی از زندگی شهید «سید نورخدا موسوی» همراه با لحظه مجروح‌شدن به‌دست گروهک تروریستی ریگی پخش و در پایان مراسم از 30 سرباز نمونه‌ شهرستان دورود تقدیر شد.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ رفتار‌های غیراخلاقی سربازان آمریکایی
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز ناتو + جزئیات | جراحات آنها جدی است؟
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم/ تجاوز جنسی؛ راهی برای نشان دادن برتری آمریکایی‌ها بر فرانسه
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ زن فرانسوی از تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود