Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@12:51:12 GMT

ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در جاده های 5 استان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۷۳۸۸

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به بارش ها هم اکنون تردد در 5 استان کردستان در اکثر جاده ها، اردبیل در جاده اردبیل - خلخال و محدوده گردنه اسالم، کرمانشاه در جاده روانسر - پاوه، زنجان در ارتفاعات و اردبیل در جاده خلخال با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو ایرنا افزود: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، چهارمحال و بختیاری و زنجان در اکثر جاده ها، مازندران در ارتفاعات جاده هراز و کندوان، اصفهان در جاده های داران- الیگودرز، موته- گلپایگان، خوانسار، عسگران و فریدونشهر بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان خواست در صورت تردد از این استان ها با توجه به ناپایداری جوی، حتما زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
وی افزود: همچنین در استان های خوزستان، مرکزی، مازندران، لرستان، گیلان، کرمانشاه، البرز، قم، قزوین، تهران، ایلام در اکیر جاده ها، اصفهان در جاده های کاشان- قم و میمه- دلیجان بارش باران گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور افزود: در استان های اردبیل در اکثر جاده ها، خراسان رضوی در جاده های مشهد- امام تقی و مشهد - فریمان و در جاده کرج- چالوس در محدوده هزار چم نیز مه گرفتگی با کاهش دید گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی خواست در صورت تردد در این جاده ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاده راه تهران- کرج در محدوده پل فردیس تا گرمدره ترافیک گزارش شده است و سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است و در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زنجیر چرخ جاده های 5 استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او افزود: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

بنی اسدی بیان کرد: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه‌های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیر‌ها جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد