Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:38:17 GMT

بازغی: امیدوارم دیگر کسی پرچم ژاپن نیاورد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۲۰۵

بازغی: امیدوارم دیگر کسی پرچم ژاپن نیاورد

در روزهایی که جنگ هواداران فوتبالی در فضای مجازی حتی دامن برخی چهره های مطرح را گرفته هستند کسانی که توانسته اند با وجود تعلقات رنگی خودشان را از این جنگ بیرحمانه در امان دارند.

به گزارش" ورزش سه" پژمان بازغی یکی از ورزشی ترین چهره های سینمای ایران است. از علاقه بسیارش به پرسپولیس و کری هایش با همکاران و دوستان استقلالی تا اینکه اینروزها در اینستاگرامش که تعداد فالوورهایش از مرز یک میلیون هم گذشته ، ویدئوهای ورزش کردنش را برای مخاطبانش می گذارد و به عنوان یک ستاره محبوب توانسته در همین مدت به خیلی ها برای ورزش کردن و رسیدن به سلامت انگیزه و انرژی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متولد سال 1353 است و همین برنامه های ورزشی اش باعث شده که یکی از خوش استیل ترین بازیگران حال حاضر ایران است.


پژمان بازغی اینروزها در صفحه اینستاگرامش ویدئوهایی انگیزشی از ورزش کردنش می گذارد. او در این رابطه گفت:« در حال حاصر رسانه ای مثل اینستاگرام در دسترس هست که هر آدم معروف در شاخه های مختلف، سعی می کند با توجه به ذهنیت و توانایی که دارند از این زمان استفاده کند. من هم ترجیح می دهم صبح ها از طریق ویدئوهای لایوی که می گذارم به طرفدارانم یاد بدهم که اگرحتی استطاعت مالی ندارند بتوانند بدون استفاده از ابزار یا شرایط خاصی ورزشی کنندو بدن سلامتی داشته باشند. همچنین هر روز خبرهای روز و داغ هفته را بررسی می کنیم . همچنین حال و احوالی هم با مخاطبان و هواداران داریم.»


این بازیگر خوش تیپ  و پرطرفدار که سال ها قبل سیگار را کنار گذاشته اینروزها روی فرم بدنی خیلی خوبی قرار دارد و ویدئوهای ورزش کردنش حسابی وایرال شده و به هرکسی این انگیزه را می دهد که ورزش کند. خودش در این رابطه که چگونه این انگیزه و انرژی را در خودش ایجاد کرده تا در این سن و سال به صورت حرفه ای و هرروز ورزش کند افزود:« این انگیزه را از تجربیات بازیگران گذشته سینمای ایران که در این دهه ها سنشان بالا رفته و با دیدن سرنوشت آن ها پیدا کردم. به این نتیجه رسیدم که در سنین 44 یا 45 سالگی هم باید ورزش را به صورت جدی ادامه بدهم. در صفحه ای که یک میلیون و سیصد هزار فالوور دارد اگر 50 هزار نفر طرفدار واقعی در نظر بگیریم این واقعا برای من باعث خوشحالی خواهد بود که هر چند نفر انرژی و انگیزه برای ورزش کردن پیدا کند. ما در شهرهای کلان و صنعتی واقعا با مشکلات زیادی در راه سلامتمان مواجه هستیم ، آسیب های کاری و عدم فرصت کافی برای ورزش کردن نتایج خوبی ندارد. پس خیلی خوشحال می شوم که هر روز هرچقدر بتوانم با پخش ویدئوهای ورزش کردنم باعث ایجاد انگیزه در دیگران شوم.»

 


پرسپولیسی با احترام به دیگران


پژمان بازغی اما یکی از عشق فوتبال ها هم هست و همانطور که همه می دانند او طرفدار سرسخت پرسپولیس است. با این حال او ابتدا درباره تیم ملی صحبت می کند:« بگذارید درمورد یک موضوع کلان تر صحبت کنم. این خیلی تاسف برانگیز بود که تیم ملی ایران دو هفته قبل از جام ملت های آسیا به قطر رفته است. اینکه تیم ملی ایران در رنکینگ اول است و لیگ برتر پویایی داریم خیلی مهم است اما فکر می کنم در بازی پرسپولیس برابر کاشیما به خوبی تفاوت فوتبال و لیگ حرفه ای و غیرحرفه ای را نشان داد. هم از نظر امکانات و نحوه برگزاری و هم از نظر نوع بازی تفاوت ها به خوبی نشان داده شد. به نظر من تیم ملی ایران زمانی می تواند خوب نتیجه بگیرد که یک لیگ حرفه ای مناسب پشتوانه اش باشد.» او افزود:« اما متاسفانه فوتبال ما مشکلات زیادی دارد. دیشب برنامه نود پرونده قمار و شرط بندی را که نشان داد به این نتیجه رسیدم که ما رشد که هیچ تنزل کرده ایم.»


بازغی درباره تیم ملی ایران و کارلوس کی روش گفت:« همه باید در این مقطع پشت کی روش باشیم. ما بازیکن لیگ برتری و استعداد زیادی داریم. همه در همین ترین هایی که برنامه های تلویزیونی می سازند می بینیم که بازیکنان که مهارت های بالایی دارند و حتی در کارهای تیمی هم پیشرفت خوبی به وجود آمده است. بعد از جام ملت ها و انشالله موفقیت تیم ملی ، تیم های باشگاهی ما باید بروند در رقابت های آسیایی بازی کنند و من فکر می کنم مسئولان وزارت ورزش و جوانان موظف است عین یک پدر به همه بچه ها سرکشی کرده و به میزان مناسب به همه از نظر مالی رسیدگی کند.» او ادامه داد:« اما دیدیم که در سفر تیم ملی به قطر هیچکدام از مسئولین برای بدرقه نرفتند و این کی روش را ناراحت کرده و روحیه بچه ها را ضعیف می کند. من به شخصه به عنوان یک ورزش دوست ، ششدانگ پشت تیم ملی و پرچم سه رنگمان هستم.»

 

بازیگر مطرح سینمای ایران همچنین در ادامه گفت:« مهمترین کار برای موفقیت به نظرم این است که آدم های ورزشی را سرکار بگذارند تا بتوانیم در چند سال به یک رشد ورزشی درست برسیم. این مستلزم این است که آدم های ورزشی را بگذاریم و در کنار آن ها شاید به سیاستمداران بتوانند کمک کنند.»

 


بازغی در رابطه با تیم محبوبش پرسپولیس هم گفت:« یک ماه و نیم دیگر لیگ شروع می شود و به نظر من سپاهان، پدیده و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و احتمالا استقلال هم به آن ها اضافه شود. هرچقدر این رقابت بیشتر شود فوتبال و لیگ جذاب تر می شود. درست است که رنگ پیراهن من قرمز است اما حضور 4 تیم مقتدر در یک فصل برای همه حتی برای من به عنوان یک پرسپولیسی بهتر است. سطح رقابت ها بالاتر می رود و باالطبع فوتبال ایران پیشرفت کرده و همه  از این موضوع لذت می بریم. به نظرم رقابت های لیگ برتر امسال خیلی حساس است و همین باعث جذابیت می شود. امسال با توجه به بازی های جام ملت ها ، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر یک سال فوتبالی جذاب داریم و امیدوارم شرایطی باشد که در نهایت موجب رشد فوتبال و شور و انگیزه بیشتری در جامعه شود.


پژمان بازغی اما از آن دسته سلبریتی ها است که با وجود ابراز تمایلش به پرسپولیس توانسته طوری برخورد کند که همواره در مظان کمترین حمله ها و توهین ها از سوی طرفداران رقیب قرار بگیرد. خودش در این رابطه گفت:« در لایوهایی که می گذارم تمام سعی م این است که  فرهنگ فحاشی را از بین ببرم و فکر می کنم این وظیفه مهمی است. من به هوادارانم هم گفته ام که به این موضوع کمک کنند و به فحاشی ها پاسخ نداده و آن ها را ریپورت کنند.»


او افزود:« احترام گذاشتن به رقیب مهمترین اصل ورزش است. ما از تختی پهلوان تر نداریم، او به خاطر حریفش با یک دست کشتی گرفت و باعث شد که همه مجسمه هایی که از او ساخته اند یک دست دارد. احترام گذاشتن به عقاید و علایق شخصی مهمترین مساله است و امیدوارم که دیگر شاهد این نباشیم که در ورزشگاه های ما پرچم ژاپن دیده شود. من در بازی استقلال برابر پدیده وقتی دیدم تمام ورزشگاه پرچم آبی آورده بودند واقعا لذت بردم.»

 

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران گفت: شروع امروز ما با یک حرکت بزرگ انجام شد و خصوص‌سازی سرخابی‌ها با عنایت و حمایت دولت انجام شد و امیدوارم راه خصوصی‌سازی ورزش با حمایت همگان انجام شود. واگذاری سرخابی‌ها در راستای حکمرانی ورزش است و به دنبال این هستیم تا وزارت ورزش خود را از سطح اجرایی دور کند و به مرحله نظارت برسیم.

او ادامه داد: برگزاری این مراسم حاصل زحمت دست‌اندرکاران و همکارانم در وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی بود و امیدوارم با برگزاری این مراسم در معرفی ظرفیت‌های ورزش قهرمانی بهره ببریم. از شبکه ورزش برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

هاشمی افزود: مجموعه ورزش کشور در یک حرکت هماهنگ این افتخارات را کسب کرده‌اند و ضمن حفظ توان رقابتی، اقداماتی را برای تحول مسائل ورزش کشور در نظر گرفتیم و تلاش ما بر این است تا پایان این دولت، برخی از این مشکلات را برطرف کنیم.

او افزود: در بخش تحول زیرساخت‌های ورزشی، موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم و یکی از مشکلات، پروژه‌های نیمه‌تمام بود و با کمک سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسایی شدند و قرار شد پروژه جدیدی را آغاز نکنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار میلیارد برای تکمیل این پروژه‌ها پیش بینی شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه این وزارت‌خانه برای تجهیز مجموعه ورزشی آزادی گفت: توانستیم برای این مجموعه ۱۲۰۰ میلیارد بودجه در نظر بگیریم و احداث مجموعه بین‌المللی تهران در دستور کار قرار گرفته و اتفاقات خوبی رخ داده است و با استفاده از ظرفیت‌های پیمانکار‌های داخلی و خارجی، امیدوارم مجموعه‌ای را در شان ورزشکاران بسازیم.

هاشمی در خصوص روند طرح آمایش سرزمین گفت: این طرح در جلسه شورای عالی ورزش تصویب شد و قرار است تا ۴ ماه آینده کار‌های مربوطه‌اش انجام شود. یکی دیگر از مسائلی که مد نظر قرار گرفته، رسیدگی به مشکلات قهرمانان است که به عنوان یک محور اصلی در مجموعه ورزش کشور، در دستور کار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستیم پرداخت کنیم و برای باقی مانده مطالبات هم در مراسم تجلیل از قهرمانان کار‌های لازم را صورت خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصلاح طرح قانون سرباز قهرمان و طرح مشاغل ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته است و با تصویب این قانون امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. همچنین بحث شهرک مسکونی در کمیسیون‌های مختلف مجلس دارد بررسی می‌شود تا از این ظرفیت هم بهره ببریم.

هاشمی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما، اصلاح ساختار اساس‌نامه حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بود که تواستیم مقدار قابل توجهی از مقادیر را افزایش و زنده کنیم.

او خاطرنشان کرد: اصلاح اساس‌نامه فدراسیون ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های ما است که هر فدراسیون باید اساس‌نامه تخصصی خود را داشته باشد تا اختیارات بیشتری به مجموعه فدراسیون داده شود.

هاشمی درخصوص حق پخش تلویزیونی گفت: در قانون برنامه هفتم، بحث حق پخش تلویزیونی است و داریم آیین‌نامه‌ای را تدوین می‌کنیم تا به تصویب برسد و بحث فیرپلی مالی را هم داریم پیگیری می‌کنیم و امیدوارم این آیین‌نامه تدوین شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه و کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌ها گفت: کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی با کمک وزارت نفت دارد صورت می‌گیرد تا نوسازی را در این زمینه صورت دهیم. تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی رویداد‌ها و گسترش میزبانی در شهر‌های دیگر از اولویت‌های ما است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگانی گفت: در تقویت و توسعه ورزش همگانی، ۹ دستگاهی که فعالیت ورزشی دارند، در برنامه و امور حضور دارند و در راستای این مساله، برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور به تصویب رسید و امیدوارم تکلیف ورزش کشور را به طور کلی مشخص کنیم تا توسعه ورزش همگانی به عنوان یک اولویت پیش برود.


او درباره برنامه نظام جامع باشگاه‌داری گفت: نظام جامع باشگاه‌داری کارهایش انجام شده است و یکی از اولویت‌های ما بود و در دستور صحن مجلس قرار گرفته است. ما نزدیک به ۳۴ هزار باشگاه ورزشی در سراسر کشور داریم و این در اشتغال‌زایی می‌توانند کمک کنند. امیدوارم نظام تخصصی مشاغل ورزشی را با کمک دولت شکل دهیم و شاهد رشد و گسترش ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم