Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:45:30 GMT

بارش برف خلخال را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۳۲۱

بارش برف خلخال را سفیدپوش کرد

به گزارش برنا،محمد قربانی ، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از بارش برف سنگین در تمام مناطق کوهستانی و برفگیر و گردنه های بلند این شهرستان خبرداد.

وی گفت: ارتفاع برف هم اکنون در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم از 30 سانتیمتر گذشته ولی با این حال سطح راه از شب گذشته بارها توسط راهداران برفروبی ، بازگشایی و نمک پاشی شده و تردد خودروها در این مسیر با استفاده از زنجیر چرخ و با احتیاط صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی اظهار داشت: برغم بارش برف در بیشتر راه ها با تلاش شبانه روزی راهداران این اداره تمام جاده های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از افزایش دمای هوای این شهر با آغاز بارش ها خبر داد و گفت: بارندگی ها موجب افزایش چهار درجه ای دمای هوا شد.

فرامرز فرض الله پور افزود: در حالی که حداقل دمای هوای صبح روز گذشته این شهر چهار درجه زیر صفر بوده این میزان در صبح امروز به صفر درجه رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده راهداری و حمل و نقل جاده شبانه روزی شهری و روستایی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه جدید بارشی به این استان در روز دوشنبه خبر داد.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان بودیم، اظهار کرد: جربانجو رزن با ۲۳ میلیمتر بارش، طویلان‌سفلی اسدآباد با ۲۱ میلیمتر، تاریکدره نهاوند و خماجین فامنین با ۱۸ میلیمتر دارای بیشترین بارندگی در استان بودند. ضمن اینکه در ایستگاه‌های سطح شهر همدان از شورین شش میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع فعالیت سامانه اخیر در استان به‌طور میانگین ۲۹ میلیمتر بارش را برای استان به همراه داشته است، افزود: بیشترین بارش‌ها را در چهار روز گذشته در تاریکدره نهاوند با ۵۷ میلیمتر، سرکان تویسرکان با ۵۱ میلیمتر و شهرستانه تویسرکان با ۵۰ میلیمتر بارش داشتیم و در سطح شهر همدان ایستگاه شورین بیشترین بارش را با ۳۵ میلیمتر به ثبت رسانده است.

زاهدی بیان کرد: امروز هم بارش‌های عمدتاً خفیف را همراه با وزش باد نسبتاً شدید لحظه‌ای بویژه در برخی مناطق غربی و شمال غربی استان کم و بیش می‌توان انتظار داشت.

وی ادامه داد: برای فردا بعدازظهر هم انتظار بارش‌های خفیف در برخی مناطق غرب و شمال غرب وجود دارد؛ اما از روز دوشنبه موج دیگری از سامانه بارشی استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بعید نیست در برخی مناطق شمال استان بارش‌هایی با بیش از ۱۰ میلیمتر را داشته باشیم.

زاهدی با بیان اینکه برای سه‌شنبه این هفته هم بارش خفیف دور از انتظار نخواهد بود، گفت: نکته دیگر دمای سطح خاک بود که بویژه فردا می‌توان انتظار داشت دمای سطح خاک به حوالی صفر نزدیک شود در حالی‌ که امروز هم در برخی از نقاط استان دمای خاک ۲ تا ۳ درجه سلسیوس بوده است.

وی اضافه کرد: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۶ و ۱۶ درجه سلسیوس بوده و گل‌تپه با ۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین و نهاوند با ۱۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • ادامه بارش‌ها در برخی مناطق کرمان
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد