Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:52:37 GMT

آرامش نسبی در بازار قم حاکم شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۲۹۹

آرامش نسبی در بازار قم حاکم شده است

در جلسه کارگروه تنظیم بازار نسبت به حفظ ثبات و آرامش بازار تأکید شده و نوسان قیمت ۵۸ کالای اساسی موردبررسی و پایش قرار گرفت. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیست و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار ظهر امروز با حضور مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار داشت: توزیع گوشت گرم در قم در دو هفته گذشته به‌شدت کاهش پیداکرده و حجم توزیع گوشت گرم به کمتر از یک‌تن رسیده است.

تخلف آشکار شرکت‌های توزیع‌کننده شیر خام با افزایش خودسرانه قیمت‌ها در قمحقوق کارگران شهرداری قم با 2 ماه تأخیر پرداخت می‌شودبوستان 1000 هکتاری در شهر قم احداث می‌شود

آرامش نسبی بر بازار قم حاکم شده است

محمود سیجانی افزود: متأسفانه روند صادرات دام زنده به کشورهای دیگر در شرایط حاکم بر کشور در هفته‌های آینده بار دیگر قیمت این محصول را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت مرغ ابراز کرد: گوشت مرغ مصوبه تنظیم بازار 9 هزار و 800 تومان  بوده اما در بازار به بیش از 12 تومان به فروش می‌رسد، عامل اصلی قیمت گوشت مرغ افزایش قیمت مرغ زنده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در حال حاضر 12 واحد بزرگ تولید گوشت مرغ در استان فعال بوده که اشتغال قابل‌توجهی را نیز در بردارند، بسیاری از واحدهای تولید مرغ استان با مشکلات اقتصادی و تأمین نهاده‌های دامی روبه‌رو هستند.

سیجانی خاطرنشان کرد: قیمت شیر خام در حال حاضر 2000 بوده اما باقیمت 2200 تومان در سطح کارخانجات سطح استان توزیع می‌شود، در دو هفته اخیر نهاده‌های دامی 10 درصد و جوجه یک‌روزه 15 درصد افزایش قیمت داشته است، در حوزه فلزات هفته گذشته کاهش قیمت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به وضعیت 58 قلم کالای اساسی گفت: در دو هفته اخیر قیمت 24 قلم کالای اساسی ثابت، 20 قلم افزایش و 13 مورد نیز با کاهش قیمت همراه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در دو هفته گذشته 2هزار و 290 نظارت و 154 پرونده به ارزش 12 میلیون تومان در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل‌شده است.

360 تن برنج و شکر در قم توزیع شد

مدیرکل شرکت غله استان قم نیز در این جلسه، ابراز کرد: در ماه‌های اخیر 360 تن برنج و بیش از 160 تن شکر در قم جذب و توزیع‌شده است.

بهزاد رادمنش ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب و توزیع بیش از 320 تن برنج و شکر در روزهای آینده در استان قم صورت گرفته و به‌زودی این اقلام وارد شهر می‌شود.

وی با اشاره به مشکل استان در فقدان انبارهای ذخیره کالا گفت: احداث انبار بزرگ برای ذخیره اقلام غذایی و مصرفی استان نیازمند تجهیزات و اعتبارات بوده که در حال حاضر استان فاقد این امکانات است.

بازار شکر در استان دارای نوسان شدید قیمتی است

عضو اتاق اصناف استان قم نیز در این جلسه، با انتقاد از روند نامطلوب توزیع شکر در استان بیان کرد: متأسفانه اطلاعات دقیقی از شکل و نحوه توزیع شکر در استان وجود نداشته و همچنان برخی از واحدهای صنفی در تهیه شکر با مشکل روبه‌رو هستند.

سید ابراهیم صحفی با اشاره به نوسان قیمت شکر در استان ابراز کرد: بازار شکر در استان به‌شدت دارای نوسان بوده و همواره بین 10 تا 15 درصد افزایش قیمت پیدا می‌کند، قیمت شکر در بازار آزاد برای استفاده اصناف قم 3 هزار و 800 تومان تمام می‌شود.

فرماندار قم نیز در بخشی از این جلسه، با اشاره به‌ضرورت نظارت بر واحدهای تولیدکننده فراورده‌های گوشتی استان تأکید کرد: با توجه به افزایش گوشت قرمز باید نظارت‌های کافی روی تولید سوسیس و کالباس شود.

رضا سیار گفت: متولی فراورده‌های گوشتی سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی بوده که باید نظارت‌های لازم درزمینهٔ فعالیت‌های واحدهای تولیدکننده فراورده‌های گوشتی داشته باشند.

انتهای پیام/ز

R7854/P41362/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در جریان معاملات نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۹ (دو هزار و سیصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۴۹،۹۰۰ (سه میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۹۴۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و چهل هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۵۸۸ (چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۹۸۲ (چهل و هفت هزار و نهصد و هشتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۱ درصدی، از ۷۶،۴۰۰ (هفتاد و شش هزار و چهارصد) تومان به ۷۷،۲۵۰ (هفتاد و هفت هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۲،۱۴۱ (دوازده هزار و یکصد و چهل و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۰۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۷۷ درصدی، از ۴۴،۵۵۰ (چهل و چهار هزار و پانصد و پنجاه) تومان به ۴۴،۹۰۰ (چهل و چهار هزار و نهصد) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۱۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۴.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۵۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت