Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:37:30 GMT

اعزام بیماران و مصدومان تکاب با بالگرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۶۷۵

اعزام بیماران و مصدومان تکاب با بالگرد

فرماندار تکاب گفت: با توجه به سخت گذر بودن جاده های تکاب اعزام بیماران و مصدومان با بالگرد اورژانس هوایی زنجان انجام می شود.

علی مکرمی، فرماندار تکاب درگفتگو با خبرنگار شبستان گفت: با توجه به دوری این شهرستان از مرکز استان و درخواست های مکرر شهروندان برای انتقال و اعزام به موقع بیماران اورژانسی به بیمارستان های مجهز طرح اورژانس هوایی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این طرح با تلاش ها و پی گیری های استانداری آذربایجان غربی، نماینده مجلس، فرمانداری تکاب  و با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی آذربایجان غربی و زنجان انجام می شود تا در حداقل زمان بیماران و مصدومان سوانح برای معالجه به نزدیکترین مراکز درمانی اعزام شوند.

 

مکرمی ادامه داد: در این طرح با توجه به سخت گذر بودن جاده های تکاب با شهرستان های اطراف اعزام بیماران و مصدومان با بالگرد اورژانس هوایی زنجان انجام می شود.

 

فرماندار تکاب تصریح کرد: زیر ساخت ها و مقدمات ارائه خدمات اورژانس هوایی، باند فرود، بالگرد و سوخت مورد نیاز آن در تکاب تامین شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده با بهبود راه های ارتباطی این شهرستان بتوانیم در راستای پیشرفت و کمک رسانی آن قدم های مهمی برداریم.

پایان پیام/567

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا اصفهان خبرگزاری شبستان دولت آموزش و پرورش ایران شهید مفتح استان بوشهر بیماران و مصدومان تکاب اورژانس هوایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان