Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - مدیر مجتمع دیجیتال کومش سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال جشنواره قرآن و عترت استان سمنان تا 5 دی ماه آینده تمدید شد.

به گزارش ایرنا، میثم قدس پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سمنان بیان کرد: فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از جمله بخش های جشنواره قرآن و عترت استان سمنان است که در قالب مسابقه ای تولیدات چند رسانه ای، رسانه های برخط و نرم افزارها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بخش تولیدات چند رسانه ای شامل اینفوگرافیک، عکس نوشت، پادکست، نماهنگ و کتاب الکترونیک (ebook) است.
قدس پور افزود: همچنین در بخش رسانه های برخط، وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و در قسمت نرم افزارها نیز بخش های هوشمند و همراه، چند رسانه ای و بازی ها در برنامه این مسابقه قرار دارد.
وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال آثار به سایت مجتمع دیجیتال کومش به آدرس www.Semnandigi.ir مراجعه کنند.
مدیر مجتمع دیجیتال کومش سمنان گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی با بهره گیری از آموزه های قرآنی، داستان های قرآن و عترت (ع)، زندگی و سیره پیامبر اسلام (ص) و کلیه پیامبران الهی از دیدگاه قرآن و سیره دیگر شخصیت های قرآنی، از جمله موضوع های بخش فضای مجازی و رسانه های دیجیتال هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
هفته قرآن و عترت دی ماه امسال در قالب ١٦ رشته مختلف فرهنگی و هنری به میزبانی شهرستان ها، موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری استان سمنان برگزار می شود.
9891م/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره قرآن و عترت مهلت ارسال آثار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»