Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هیئت امنا و خادمین خدمت واقعی را در بقاع متبرکه و امامزادگان انجام می دهند، گفت: باید تلاش کنیم با شرکت در این کارگاه های آموزشی، خدمات عالمانه، آگاهانه و همراه با شناخت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کارگاه آموزشی، تخصصی و توجیهی هیئت امنا، خدام ثابت و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی شهرستان های گچساران، کهگیلویه، چرام، بهمئی و باشت امروز در حوزه علمیه حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی، گفت: هیئت امنا عشق و ارادت خاصی به بقاع متبرکه و امامزادگان داشته و تلاش می کنند در خدمت فرزندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشند.

 

وی با اشاره به اینکه این افراد اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارند، اظهار داشت: در روایات متعدد داریم که خدمت به بقاع متبرکه و امامزادگان خدمت به دین، معرفت و معنویت است.

 

جنتی پور آموزش در این کارگروه را به صورت تخصصی دانست و اضافه کرد: لازمه خدمت در هر دستگاهی، آگاهی از شرح وظایف است.

 

این مسئول فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر با شرح وظایف و آدابی که باید داشته باشیم آشنایی وجود نداشته باشد، خدماتی که انجام می دهیم را هدر داده ایم.

 

وی ضمن تشکر از رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و مدیر حوزه علمیه حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) شهرستان گچساران، از شرکت کنندگان خواست که نکات قابل توجه و مهم این کارگاه آموزشی را جدی گرفته و به کار ببندند.

 

جنتی پور با اشاره به اینکه خادمین امامزادگان مظلوم واقع شده اند، ادامه داد: هر زمانی که قصد تجلیل مطرح می شود خادمین و هیئت امنا امامزادگان از قلم می افتند، هرچند این افراد برای تجلیل فعالیت نمی کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چهارفصل و گردشگر پذیر بودن استان، اذعان کرد: خدمات رفاهی که از طرف اوقاف، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ارائه می شود اگر از همه دستگاه ها بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگاه های خدمات رسان هزینه پارکینگ، اردوگاه، مدرسه و اسکان می گیرند ولی در امامزادگان هزینه ای از مردم دریافت نمی شود.

 

جنتی پور با اشاره به اینکه امامزادگان مردمی هستند و هیئت امنا آنها نیز از خود مردم انتخاب می شوند، اضافه کرد: افرادی که به عمران و آبادانی بقاع متبرکه کمک می کنند همین مردم هستند، هرچند دولت کمک هایی دارد ولی مردم در این زمینه پیش قدم تر هستند.

 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هیئت امنا و خادمین خدمت واقعی را در بقاع متبرکه و امامزادگان انجام می دهند، گفت: باید تلاش کنیم با شرکت در این کارگاه های آموزشی، خدمات عالمانه، آگاهانه و همراه با شناخت باشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدام نیز باید به مسائل دینی و شرعی آشنایی داشته باشند و عشق و ارادت به امامزادگان را مدنظر داشته باشند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا اصفهان خبرگزاری شبستان هرمزگان وحدت حوزه و دانشگاه استان بوشهر شب چله آیین مدیران مراکز فرهنگی خادمین هیئت امنا کارگاه آموزشی اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰